Gå til innhold

"Den store TT BigWater threaden"


Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?  

363 stemmer

  1. 1. Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?

    • Ja, det fungerer glimrende og er i bruk!
      190
    • Ja, men jeg har sluttet å bruke det (f.eks i frykt for at det skal bli ødelagt)
      37
    • Nei, har hatt problemer med pumpa
      58
    • Nei, har hatt problemer med lekkasjer
      59
    • Nei, har hatt andre problemer med det
      19


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er spendt på hvordan gpu blokka yter jeg også, vurdere innkjøp av ei, men er usikker på om den yter bra nok til mitt Radeon 9800XT kort, jeg har klokka det en del, så den har det med å bli varm.

er uten PC'n min for øyeblikket, PSU'en min streika :cry:

Har strippa radiatoren, for å få vifta sentrert på den, men har ikke testa oppsettet, siden jeg ikke har PSU som holder til den PC'en. :blush:

bilder og resulteter kommer når jeg har fått pc'en oppegående igjenn :thumbup:

 

edit: skriveleif

Endret av =Wolf=
Lenke til kommentar
Ja det er BW gpu blokka, så den passer :thumbup:

:w00t: *bestille*

 

skjermkortet er synderen min når det gjelder støy, så denne trengst :w00t:

Samma her !

jeg har et R9800PRO som bråker som bare fae* gidder ikke kjøpe gpu blokk(tror jeg)

skal kjøpe meg sånn Artic Silencer.

 

edit : vi har faktisk samma skjermkort!! :cool:

 

skriv temps og sånn når du får den da :thumbup:

Endret av DarkStarr
Lenke til kommentar

jeg bruker den gamle bw blokka eller den dyreste som er sølvfarga for å si det sont.

 

har det på ett 9600pro i serie me xp2400+

 

funker fint det.

eneste litt høy cpu temp syns jeg (everst)

i skrivende stund

hovedkort 28

CPU 48

seagate 31 dette på low på vifta

 

radiatoren er ekstern.

 

tror dere jeg vil tjene noen grader på å påføre as5 på cpu å GPU ?

vis det så bestiller jeg me en gang.. hater di høye tempraturene mine.

 

etter litt krevende grafik å spilling en stund så kryper cputemp opp til lit over 50 å det syns jeg er mye men ikke for at det ikke er skadelig men bare liker det ikke :\

Lenke til kommentar

Vanntank vil ha liten effekt mtp. temperaturer. Det vil ta litt lengre tid før vannet er varmet opp, og det vil ta litt lengre tid før det kjøles ned. Varmetapet gjennom tanken er ganske lite. Ergo vil du bare glatte ut temperaturkurvene, noe som ikke gir noen reel ekstra kjøleytelse.

 

...men har du en 100-liters tank gravd ned i jorden utenfor... ;)

Lenke til kommentar

Vurdere å kjøpe meg TT gpublokka, men er litt usikker på hvordan cputempen vil påvirkes av det (og om den vil gi noe bedre kjøling). Hvordan er AC ATI 1 mht støy og kjøling. Hovedmålet er å bli kvitt den irriterende viftelyden (PC 9800pro), men også klokking.

 

Noen som har noen meninger om jeg bør kjøpe AC ATi 1 eller TT gpu blokk?

 

Mvh

 

HetrTiXc

Endret av HetrTiXc
Lenke til kommentar

Har to radiatorer i serie på min P4 NW 3.876. Fikk ca. 6 grader lavere temp i forhold til single radiator. Og så fikk jeg 10-12 grader økning igjen ved å bytte fra et Asus P4C800 til et Abit IC7-G. Temperaturavlesningen på forskjellige typer hovedkort er nok ikke sammenlignbar i det hele tatt, ha det i bakhodet dere som fortviler over høye temperaturer.

 

Tatt i betraktning at jeg ikke klarer å kjenne forskjell på slangen med kaldt vann som går inn på blokka og den som går ut igjen er det nok ikke veldig mye å tape på å henge på ei gpu-blokk. Regner med at det kanskje blir målbart med kun en radiator, men tror neppe det har noe å si med to. Uansett, et par grader på cpu ofrer man vel gjerne for å kvitte seg med gpu-vifta. Dette settet egner seg jo ikke for hardcore overklokking uansett med enkel raddis, og da betyr vel ikke den siste graden så mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...