Gå til innhold

"Den store TT BigWater threaden"


Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?  

363 stemmer

  1. 1. Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?

    • Ja, det fungerer glimrende og er i bruk!
      190
    • Ja, men jeg har sluttet å bruke det (f.eks i frykt for at det skal bli ødelagt)
      37
    • Nei, har hatt problemer med pumpa
      58
    • Nei, har hatt problemer med lekkasjer
      59
    • Nei, har hatt andre problemer med det
      19


Anbefalte innlegg

Jeg har montert big water settet slik som det står i manualen. så lurer jeg på om det er bedre med - pumpe- radiator - cpu - pumpe?

Det er jo bare å bytte om på slangene på pumpa.. eller har det noe å si hvilken vei vannet går gjennom blokka og radiatoren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har montert big water settet slik som det står i manualen. så lurer jeg på om det er bedre med - pumpe- radiator - cpu - pumpe?

Det er jo bare å bytte om på slangene på pumpa.. eller har det noe å si hvilken vei vannet går gjennom blokka og radiatoren?

Razop

 

det er jo tydelig at du ikke har giddet å lest litt i denne tråden siden du spør hvilken rekkefølge som er best.

du trenger ikke bla mer en 1 side bak så har jeg svart på et nermest likedan spørsmål.

nei det gir ikke noe bedre resultat så lenge du bare kjøler cpu

Lenke til kommentar

Jeg monterte en water level indicator og så da at vannet var helt svart i forhold til nytt vann så jeg byttet det ut.. når gpu blokka kommer har jeg ikke mer vann...

 

Og det vannet på PSdata er DYRT!!!!! og jeg trenger ikke det om spring-vann med frostvæske funker like bra....

 

Og går det an å kjøpe UV tilstning til vannet noe annet sted enn nettbutikk (evt andre enn microplex?)

Endret av MicrolaXx
Lenke til kommentar

hvis du skal kline til noe annet vann enn den coolanten som følger med bør du vel skaffe deg batterivann/destillert vann.. tror du får tak i det på apotek/bensinstasjoner/clasern/biltema o.l... ikke er det dyrt heller. og så trenger du gjerne en dæsj med frostvæske..

 

UV tilsetning har de også muligens på biltema/clas, men også på dataforretninger som datakjeden o.l..

Lenke til kommentar
hvis du skal kline til noe annet vann enn den coolanten som følger med bør du vel skaffe deg batterivann/destillert vann.. tror du får tak i det på apotek/bensinstasjoner/clasern/biltema o.l... ikke er det dyrt heller. og så trenger du gjerne en dæsj med frostvæske..

 

UV tilsetning har de også muligens på biltema/clas, men også på dataforretninger som datakjeden o.l..

Hvorfor destillert vann? Frostvæske hindrer jo alger og korrosjon...... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...