Gå til innhold

"Den store TT BigWater threaden"


Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?  

363 stemmer

  1. 1. Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?

    • Ja, det fungerer glimrende og er i bruk!
      190
    • Ja, men jeg har sluttet å bruke det (f.eks i frykt for at det skal bli ødelagt)
      37
    • Nei, har hatt problemer med pumpa
      58
    • Nei, har hatt problemer med lekkasjer
      59
    • Nei, har hatt andre problemer med det
      19


Anbefalte innlegg

du har jo et poeng svortevik, men det sikkert de fleste ikke skjønner er hvorfor det kan ta så lang tid, spess når de først setter datoen til 16.02, og så utsetter de det til 18.03. Jeg synes at PSdata burde sende ut en ny e-mail som forklarer hvorfor ting tar så lang tid.

 

Epz.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det dere klager sånn etter. PS har jo bestillte settene, men de kan jo ikke få de på lager raskere enn de blir produsert og fraktet til dem, noe dere sikkert skjønnere om dere bruker litt iq.

Jamen når de først har hatt en BEKREFTET dato, altså 1(6)8.02.05, for så å utsette dette en hel måned e bare idiotisk. De må nå for F ha litt kontroll på når de får inn varene!

Lenke til kommentar

For det første har jeg ikke truet med å ikke handle hos PSdata etter dette, jeg har fatkisk aldri handlet på psdata før ;) Jeg bestilte et par timer etter de som faktisk fikk settet 1 uke etter at de bestilte, og derfor er dette litt surt. Jeg vil bare ikke vente enda 1mnd på settet, når jeg kan få det til nesten samme pris om jeg bestiller fra MPX, noe som mennesker med litt iq lett kan klare å forstå.

Lenke til kommentar

Fikk svar fra ps data nå, og grunnen til forsinkelsen er ikke annet enn lattermild. Grunnet kinesisk nyttår, tro det eller ei! I følge salgsavdeligen har de fleste der borte en ukes fri nå, og leveransene til ps-data er derfor forsinket. Det er allikevel mer en en ukes ekstra venting det er snakk om her, men jeg skal ikke spekulere mer.

 

LES: Trekker ikke informasjonen fra ps-data i tvil, bare så det er sagt.

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Avbestilte jeg også og bestilte 2 stk på MPX. Får da være måte på. Det som skulle bli god reklame for PSData ser ut til å ha blitt god reklame for de som har dette settet inne på lager. Trist.

 

Mon tro om det gir god effekt å seriekoble to radiatorer for å kjøle cpu, eller om det er bortkastet?

 

Skal selvfølgelig sette vifta til å suge gjennom radiatoren da jeg leser at de fleste får bedre effekt av dette. Videre akter jeg å finne en løsning på å øke avstanden mellom vifte og radiator for å eliminere dødpunktet. Har vurdert å bruke ramma på ei 120mm vifte til såkalt fan shroud, men finnes det andre effektive løsninger? Har ingen gamle vifter, og det er jo synd å ødelegge nye hvis det kan unngås...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...