Gå til innhold

"Den store TT BigWater threaden"


Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?  

363 stemmer

  1. 1. Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?

    • Ja, det fungerer glimrende og er i bruk!
      190
    • Ja, men jeg har sluttet å bruke det (f.eks i frykt for at det skal bli ødelagt)
      37
    • Nei, har hatt problemer med pumpa
      58
    • Nei, har hatt problemer med lekkasjer
      59
    • Nei, har hatt andre problemer med det
      19


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nå står det på psdata at det kommer 18.03.05!!

er det feil? lurer litt fordi igår sto det 18.02.05

nå gidder jeg f*** ikke mer ass, jeg bestiller fra mpx... :realmad:

Nå tror jeg det sitter en gjeng med pottesure nerder rundt om i landet, som aldri mer handler hos PSDATA. :hm: 15 ukers leveringstid (18.03.05) er til å banke hodet i veggen av! :wallbash:

Endret av Vu-caN
Lenke til kommentar

det går jo ikke ann av psdata og gjøre sånn :mad:

men hvorfor får mpx det inn før psdata?

det virker litt rart bestiller ikke alle de som kan få inn BW fra kina eller no sånt?

det er jo litt rart at de kommer så seint ut i forhold til de andre...

har mista troen på psdata nå, tror ikke jeg gidder og bestille no spess der ifra mer...

Lenke til kommentar
jeg var en av de som bestilte på juleaften, og jeg har ennå ikke fått det fra psdata. noen i samme situasjon? fikk beskjed om at det skulle komme i midten av februar...

Jeg gjorde dette, bestilte vel natt til julaften faktisk, men har fortsatt ikke fått det! Sender mail til PSdata og avbestiller settet nå. MPX here I come!

Lenke til kommentar

Hva er det dere klager sånn etter. PS har jo bestillte settene, men de kan jo ikke få de på lager raskere enn de blir produsert og fraktet til dem, noe dere sikkert skjønnere om dere bruker litt iq.

 

Grunnen til at mpx har det inne er fordi de ikke er blitt utsolgt slik som PS ble. Hadde ikke PS hatt tilbudet på julaften, så hadde de garantert hatt dem på lager enda.

 

At folk truer med å at de aldri mer skal handle hos PS data pga dette synes jeg er tragisk. PS er helt sikkert interessert i å få inn dette settet så raskt som mulig, men enkelte ting kan de dessverre ikke styre selv, og de må vente på samme måte som alle andre.

 

Hvorfor klager ikke folk på komplett da angående gpu blokken, de har jo like lang leveringstid som PS har, nettopp fordi de får varer fra samme parti på samme tid.

Lenke til kommentar
Noen som veit om jeg får plass til radiatoren INNI et Antec sonata kabinett? Om det er plass til å bruke den bakre vifteplassen, altså..

 

En annen tanke jeg har til Sonata, er at siden jeg har eget strikkoppheng til harddisk som bruker 5,25" brønn, så har jeg jo hele harddisk-brønnen ledig. Hva med å sette radiator der, og la vifta bruke vifteplassen foran til å trekke kald luft utenfra, gjennom radiator og inn?

 

Noen som kan svare? :)

Jeg spør igjen.. Ting har en tendens til å bli glemt i denne tråden.

Og igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...