Gå til innhold

"Den store TT BigWater threaden"


Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?  

363 stemmer

  1. 1. Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?

    • Ja, det fungerer glimrende og er i bruk!
      190
    • Ja, men jeg har sluttet å bruke det (f.eks i frykt for at det skal bli ødelagt)
      37
    • Nei, har hatt problemer med pumpa
      58
    • Nei, har hatt problemer med lekkasjer
      59
    • Nei, har hatt andre problemer med det
      19


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er klikk lenge og vente, mne det er jo billig og da...

når jeg bestilte trodde ikke jeg at jeg kom til å måtte vente SÅ lenge før det kom....

men er det bekreftet at det kommer 18.?og det tar vel 2-3 dager før man får det også...

skal vel bruke litt av vinter ferien til og modde og mekke vannkjølinga da...

Lenke til kommentar
Hurra......

etter litt kabinett modding fikk jeg det inn. Måtte faktisk finne fram vinkelsliperen for å få satt inn radiatoren.  med vifta på maks (er på LAN så støynivået er ikke tilpasset enda) ligger den på 25 grader på idle load har ikke fått stress testa den enda men tipper jeg lander rundt 35-40 grader. Snudde vifta til motsatt side av radiatoren, den blåser inn i kabinettet så skjermkortet og NB blir også merkbart kaldere.

 

 

 

CPU: AMD Athlon 64 3500+ Newcastle kjerne, (teite nettbutikker som ikke fikk inn winchester tidsnok)  :p

 

Sånn ble det:

Btw: Bildene er ikke tatt rett ovenfra og rett forfra, på bildene ser  det ut som monteringa ble veldig skjeiv, skal ikke påstå at det er snorrett, men det er ikke så galt som bildet gir uttrykk for. Til mitt forsvar skal det sies at det er hastverksarbeid (får se om jeg retter på det etterhvert) begynte klokka halv ti, og var ferdig klokka fire, for da var det LAN

 

Jeg er fornøyd med ytelsen til den prisen,

synes jeg nesten ikke kan forvente mer.

Meget kult...

Det var stilig. Har du flere bilder? Av inni pc'en og oppunder der? Slik at jeg får se hvordan du gjorde det :) Fikk lyst til å sette min slik også, så slipper jeg å ha slangene ut bak. :p

Lenke til kommentar
Noen som veit om jeg får plass til radiatoren INNI et Antec sonata kabinett? Om det er plass til å bruke den bakre vifteplassen, altså..

 

En annen tanke jeg har til Sonata, er at siden jeg har eget strikkoppheng til harddisk som bruker 5,25" brønn, så har jeg jo hele harddisk-brønnen ledig. Hva med å sette radiator der, og la vifta bruke vifteplassen foran til å trekke kald luft utenfra, gjennom radiator og inn?

 

Noen som kan svare? :)

Jeg spør igjen.. Ting har en tendens til å bli glemt i denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...