Gå til innhold

"Den store TT BigWater threaden"


Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?  

363 stemmer

  1. 1. Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?

    • Ja, det fungerer glimrende og er i bruk!
      190
    • Ja, men jeg har sluttet å bruke det (f.eks i frykt for at det skal bli ødelagt)
      37
    • Nei, har hatt problemer med pumpa
      58
    • Nei, har hatt problemer med lekkasjer
      59
    • Nei, har hatt andre problemer med det
      19


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som veit om jeg får plass til radiatoren INNI et Antec sonata kabinett? Om det er plass til å bruke den bakre vifteplassen, altså..

 

En annen tanke jeg har til Sonata, er at siden jeg har eget strikkoppheng til harddisk som bruker 5,25" brønn, så har jeg jo hele harddisk-brønnen ledig. Hva med å sette radiator der, og la vifta bruke vifteplassen foran til å trekke kald luft utenfra, gjennom radiator og inn?

 

Noen som kan svare? :)

Lenke til kommentar

hvordan er fargen på vannet hos dere som har hatt det en stund?

Jeg har nettopp byttet kabinett og tappet derfor ut vannet, og når det kom ut igjen etter nesten 2 mnds bruk (fikk mitt BW sett i romjulen jeg :) ) var det mye mørkere i fargen...

 

tviler på at det har noe å si da, tempen på cpu gikk ned med 5-7 grader når jeg fikk støvsuget raddisen (har nå fått støvfilter) og satt den i nye kabinettet :) men jeg brukte jo samme vannet..

 

Ser vannet anderledes ut hos dere andre også eller er det noe greier som misfarger vannet mitt?

Lenke til kommentar

Alger ?

 

putt oppi noe anti alge middel så går det nok vekk, men det var rart det ikke var noe alge middel der fra før...

 

Det er kansje ikke så lett og se om det er noen alger på de slangene heller siden det er samme farge nesten :)

 

men tviler på at det gjør noe , bare forstett med samme vann du også bytter du etter 6-8 mnd eller noe

Lenke til kommentar

Flyttet radiatoren inn i kabinettet i forrige uke, måtte derfor tappe ut vannet. Det var blitt mye mørkere hos meg også, settet har vel vært i bruk ca tre uker. Regner med at det er normalt...? Kjøleevnen er hvert fall like bra som alltid...

 

Er det forresten noen som har funnet en smart måte å tappe settet for vann? Det gikk en del dråper til spille for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...