Gå til innhold

"Den store TT BigWater threaden"

Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?  

363 stemmer

1. 1. Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?

• Ja, det fungerer glimrende og er i bruk!
      190
    • Ja, men jeg har sluttet å bruke det (f.eks i frykt for at det skal bli ødelagt)
      37
    • Nei, har hatt problemer med pumpa
      58
    • Nei, har hatt problemer med lekkasjer
      59
    • Nei, har hatt andre problemer med det
      19

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Akkurat nå ligger tempen på 26 grader.

Du burde rett og slett være overglad , det er sinnsykt nice temp.

Mine er heller ikke så gale , men jeg vet at radiatoren min er feil plasert (det er svært lite hull bak radiatoren) Det vill også gjøre at den bråker litt mer.

menne jeg kjører 43*C etter 4 3dmark gjennom kjøringer.

og klokket en liten smule ( 2800mhz @ 3230mhz INTEL pentium4 ;) )

Lenke til kommentar

Jeg har et Cooler Master Stacker (CM Stacker) kabinett og 2 Bigwater sett.

Tenkte jeg skulle seriekoble radiatorene, skal i tillegg kjøle GPU også.

Noen som har forslag til hvordan jeg evt. kan montere settene i kabinettet UTEN og kappe/borre i det? Vurderte og feste en radiator i bunn, for og suge luft inn, og en radiator på 120mm vifteplassen bak, for og blåse luft ut. I tillegg har jeg en 120mm vifte i PSU'en min (bZerk 500w) som vil stå øverst og evt. trekke luft ut.

Men mulig det hadde blitt bedre med begge radiatorene i bunn, evt. montert de i front? noen tips? gjerne bilder hvis noen har montert bigwater i CMStacker også.

Lenke til kommentar
Jeg har et Cooler Master Stacker (CM Stacker) kabinett og 2 Bigwater sett.

Tenkte jeg skulle seriekoble radiatorene, skal i tillegg kjøle GPU også.

Noen som har forslag til hvordan jeg evt. kan montere settene i kabinettet UTEN og kappe/borre i det? Vurderte og feste en radiator i bunn, for og suge luft inn, og en radiator på 120mm vifteplassen bak, for og blåse luft ut. I tillegg har jeg en 120mm vifte i PSU'en min (bZerk 500w) som vil stå øverst og evt. trekke luft ut.

Men mulig det hadde blitt bedre med begge radiatorene i bunn, evt. montert de i front? noen tips? gjerne bilder hvis noen har montert bigwater i CMStacker også.

hmmm, jeg tar det som at du har ombestemt deg og beholder begge selv.

regner med at de fleste som hadde extra har lovt de bort allerede, eller er det noen som har et de ikke vet hva de skal gjøre med? :]

Endret av ilex
Lenke til kommentar

Var jo ikke så rart "Marius_EV" hadde lave temps med romtemp på ca 18-23 grader i rommet =)

Men jeg har et vikitg spørsmål.

Jeg bor i Tromsø, og har er det stortsett veldig kaldt vinterstid. Jeg sover stortsett også med vinudet åpent, og temp i rommet om natten kryper gjerne ned til ca 1-5C minus. Jeg har hatt litt problemer tidligere med at diskene samt USB enheter har vært litt tregete/bråker når maskinen er veldig kald.

Så, noen som vet hvordan TT settet takler minus? Tenker på at vannet evt fryser el. Men igjen, det er vel en form for frostveske oppi? Kan jo evt tilsette dette selv.

Mvh Stikk

Lenke til kommentar

du kan jo sette de med ryggen mot hverandre, og en vifte på hver sin side?

eneste er at du må gjøre noe trix med nipplene på den ene da, sette på noen vinkler eller ettellerannet...

se tegning

post-224-1107441763_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Var jo ikke så rart "Marius_EV" hadde lave temps med romtemp på ca 18-23 grader i rommet =)

Jeg bor i Tromsø, og har er det stortsett veldig kaldt vinterstid. Jeg sover stortsett også med vinudet åpent, og temp i rommet om natten kryper gjerne ned til ca 1-5C minus. Jeg har hatt litt problemer tidligere med at diskene samt USB enheter har vært litt tregete/bråker når maskinen er veldig kald.

Så, noen som vet hvordan TT settet takler minus? Tenker på at vannet evt fryser el. Men igjen, det er vel en form for frostveske oppi? Kan jo evt tilsette dette selv.

Mvh Stikk

Da lurer jeg bare på: BLIR DU IKKE SYK?! 0 grader er helt utrolig kaldt å ligge å sove i.. :p

Lenke til kommentar

du kan jo sette de med ryggen mot hverandre, og en vifte på hver sin side?

eneste er at du må gjøre noe trix med nipplene på den ene da, sette på noen vinkler eller ettellerannet...

se tegning

Jeg har gjort noe lignende i mitt Stacker kabinett. Men jeg har begge radiatorene med nipplene pekende innover i kabinettet. Limte de mot hverandre sånn at åpningene i radiatorene ligger rett over hverandre. Den ene har nipplene ned og den andre har nipplene opp. Vifta ytterst blåser og den innerste suger :)

Funker helt gull :)

Lenke til kommentar

Jeg bor i Tromsø, og har er det stortsett veldig kaldt vinterstid.  Jeg sover stortsett også med vinudet åpent, og temp i rommet om natten kryper gjerne ned til ca 1-5C minus.  Jeg har hatt litt problemer tidligere med at diskene samt USB enheter har vært litt tregete/bråker når maskinen er veldig kald.

Så, noen som vet hvordan TT settet takler minus? Tenker på at vannet evt fryser el.  Men igjen, det er vel en form for frostveske oppi?  Kan jo evt tilsette dette selv.

Mvh Stikk

Da lurer jeg bare på: BLIR DU IKKE SYK?! 0 grader er helt utrolig kaldt å ligge å sove i.. :p

jeg har faktisk -1 grad på rommet jeg sover i ;)

avhengi av været , men det har vært kaldere faktisk , det er Flis gulv med en seng og en TV :p det er alt som er der inne , og laptopen kommer og går da seff ;)

menne jeg tåler kuøda , og jeg digger og ha det så kaldt , kan faktisk puste røyk , hehe :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...