Gå til innhold

"Den store TT BigWater threaden"


Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?  

363 stemmer

  1. 1. Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?

    • Ja, det fungerer glimrende og er i bruk!
      190
    • Ja, men jeg har sluttet å bruke det (f.eks i frykt for at det skal bli ødelagt)
      37
    • Nei, har hatt problemer med pumpa
      58
    • Nei, har hatt problemer med lekkasjer
      59
    • Nei, har hatt andre problemer med det
      19


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1234
danse med en isbjørn ;)

 

nei da vet jeg ikke... men 40 grader er ikke verst, har en kamerat med xp3200, og den ligger over 42grader... min ligger på 32

nja.. det kommer jo litt ann på hva cpu en har..

 

jeg har amd xp 2500+

uklokket, så da skal det ikke være grunn til så varm cpu.

 

status nå: cpu er 45 grader. Radiatorviften kjører med fullt turtall.

(kalde omgivelser)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1234
Er det noen muligheter for at temp.måleren til CPU måler feil?

 

Jeg har TT BigWater, men temp. ligger på over 40 grader.

Jeg er helt sikker på at alt er koblet rett, og; ja jeg har hatt på kjølepasta! :p

 

Har fått et datafirma til å se på monteringen min, og de såg ikke noe feil i det.

Bare varm cpu! :ermm:

noen tips til hva som kan være galt?

Lenke til kommentar
Er det noen muligheter for at temp.måleren til CPU måler feil?

 

Jeg har TT BigWater, men temp. ligger på over 40 grader.

Jeg er helt sikker på at alt er koblet rett, og; ja jeg har hatt på kjølepasta!  :p

 

Har fått et datafirma til å se på monteringen min, og de såg ikke noe feil i det.

Bare varm cpu!  :ermm:

noen tips til hva som kan være galt?

Har du oppdatert BIOS? -Hvis ikke er det godt mulig at hovedkortet viser feil... -En gang jeg skulle mekke sammen et Abit 754 hovedkort viste det over 70 grader inni bios, slik at maskinen slo seg automatisk av med en gang jeg slo den på, men etter en bios fix var tempen mellom 30 og 40...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1234
Er det noen muligheter for at temp.måleren til CPU måler feil?

 

Jeg har TT BigWater, men temp. ligger på over 40 grader.

Jeg er helt sikker på at alt er koblet rett, og; ja jeg har hatt på kjølepasta!  :p

 

Har fått et datafirma til å se på monteringen min, og de såg ikke noe feil i det.

Bare varm cpu!  :ermm:

noen tips til hva som kan være galt?

Har du oppdatert BIOS? -Hvis ikke er det godt mulig at hovedkortet viser feil... -En gang jeg skulle mekke sammen et Abit 754 hovedkort viste det over 70 grader inni bios, slik at maskinen slo seg automatisk av med en gang jeg slo den på, men etter en bios fix var tempen mellom 30 og 40...

ja, jeg flashet først biosen, så oppdaterte jeg den.. men det ga ikke andre resultater

Lenke til kommentar
Kan noen bekrefte at denne er kompatibel med Big Water settet og Sapphire Radeon 9800 Pro?

 

https://www.psdata.no/ps.asp?IT=108482

 

Jeg orker ikke lese gjennom hele tråden.. hehe

Hvorfor kjøpe den når du kan kjøpe denne?

 

Se sign.

fordi den ikke er på lager noe sted... er den andre jeg refererte til like bra? den er jo dyrere så den burde være det... passer den til overnevnte?

Lenke til kommentar
fordi den ikke er på lager noe sted... er den andre jeg refererte til like bra? den er jo dyrere så den burde være det... passer den til overnevnte?

For det første så er den på tilbud 100kr i avslag, for det andre er det den nye versjonen av den du vil ha, for det tredje er den laget for bigwater settet.

 

Men gjør som du vil. ;)

Lenke til kommentar
Passer denne: http://www.psdata.no/ps.asp?it=110777&mlevel=070400

Til Asus x800pro? Hadde vært så gøy med et svar! Å ja da skulle jeg vel blitt glad da.. Hoppe i taket må man regne med å gjøre om man får svar på slikt! ^^

Det er nok ingen som har den, og derfor ingen som vet. ;)

 

Edit: All info vi har: http://www.thermaltake.com/watercooling/cl...38/cl-w0038.htm

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar
1-At 3 pin connectioren fra CPU blokka skal den i CPU fan 3 pins kontakten?

2-Og slangene dem må vel kuttes litt? er det da lurt å kutte sånn at du har en del å gå på eller kutte så mye sånn at slangen blir mest mulig rett?

1- Ja

 

2-Selvfølgelig, det er jo 2 slanger på 150cm :p

Du kutter dem bare så lange at du får en naturlig bue på dem.(ikke knekk eller for skarp bue)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...