Gå til innhold

"Den store TT BigWater threaden"


Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?  

363 stemmer

  1. 1. Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?

    • Ja, det fungerer glimrende og er i bruk!
      190
    • Ja, men jeg har sluttet å bruke det (f.eks i frykt for at det skal bli ødelagt)
      37
    • Nei, har hatt problemer med pumpa
      58
    • Nei, har hatt problemer med lekkasjer
      59
    • Nei, har hatt andre problemer med det
      19


Anbefalte innlegg

Da var mitt sett fra komplett.no til den nette som av 509 kr. inkl. mva og frakt på vei, har det nok i morra siden det er levert inn på Stokke idag! :D

 

Innlevert postterminal  3169 STOKKE

500 ink mvh ?

 

How ?

har ikke sett det på komplett en gang jeg :S

 

det er BigWater vi snakker om ikke sant ?

Ja! :) Det var jo 198 sett til kun kr. 395 for oss på forumet her for en stund siden! :D

OMFG :omg::dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser de selger den universal vga blokka (fra thermaltake) til bare 195 på psdata nå. Har en amd xp3200+ og et radeon9800pro (ikke klokka). Vil bigwater settet klare å kvitte seg med all den varmen da? CPU tempen ligger på 35, nærmere 40 etter masse jobbing.

ja det vil gå helt fint..

ikke noe problem. :p

 

settet klarer mer en folk tror.

vet ikke om du kan blod klokke men vertfall hobby klokke llitt :=)

Lenke til kommentar
http://komplett.no/k/ki.asp?sku=303851&cks=PRL

 

får jeg ''trøkkt'' slangene inn på de blokkene her ?

 

irriterer meg grønn over at det ikke står en dritt om */* --- **mm osv :mad:

Disse er beregnet for større slanger, vil jeg tro. Slik jeg har forstått det, benytter zalman seg av større slangedimensjon enn Thermaltake. Men med litt overganger og lignende, vil det nok kunne gå ;)

Lenke til kommentar

Da har TT big water settet mitt ankommet postkontoret mitt, så jeg lurer på noen få ting.

At følger det med sterilisert vann som kan brukes? eller må jeg skaffe det selv?

 

Det andre var at en fyr på forumet nevnt at han hadde prøvd å lage en post der man kunne legge ut bilder om hvordan man monterer settet, men han fikk ingen tilbakemeldinger, og jeg syns det var en god ide, så er det noen smartinger her som kunne gjort det? :love:

Lenke til kommentar
Da har TT big water settet mitt ankommet postkontoret mitt, så jeg lurer på noen få ting.

At følger det med sterilisert vann som kan brukes? eller må jeg skaffe det selv?

Det følger med.

Er det greit å bruke det som følger med, eller oppnår man bedre ytelse ved f.eks. å bruke batterivann og frostvæske? Så det ble anbefalt et annet sted her...

Lenke til kommentar
Da har TT big water settet mitt ankommet postkontoret mitt, så jeg lurer på noen få ting.

At følger det med sterilisert vann som kan brukes? eller må jeg skaffe det selv?

Det følger med.

Er det greit å bruke det som følger med, eller oppnår man bedre ytelse ved f.eks. å bruke batterivann og frostvæske? Så det ble anbefalt et annet sted her...

Har vel ikke så mye og si, men det som følger med er jo spesiallagd til thermaltake sine sett da! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...