Gå til innhold

"Den store TT BigWater threaden"


Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?  

363 stemmer

  1. 1. Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?

    • Ja, det fungerer glimrende og er i bruk!
      190
    • Ja, men jeg har sluttet å bruke det (f.eks i frykt for at det skal bli ødelagt)
      37
    • Nei, har hatt problemer med pumpa
      58
    • Nei, har hatt problemer med lekkasjer
      59
    • Nei, har hatt andre problemer med det
      19


Anbefalte innlegg

Men det gjør jo ikke noe å vente når man får det så billig er det så mange som har sagt.... Hmmm, don't say I told you so ? :yes: Jeg avbestilte pronto og bestilte fra mpx.no, og vet du hva. Settet ligger innpå rommet mitt så da driter jeg i de 300kr ekstra det kostet meg :cool:

350kr ^^ :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OMG

Hold vifta igjenn når den sveiv i 2 sek så slapp eg, så ville den ikkje rundt meir, kom røyk opp frå den. så eg må ha ny vifta til min TT BW

Noen som anbefaler nokon vifte?

Helst kulelager og lite støy eller regulerbar.

Hvorfor må jeg bare le av slike ting... Hmmmm... Hvorfor i pokker måtte du stappe fingern din nedi der ? Nysgjerrigheten har sin pris, kanskje tenke litt før klåfingra går til aksjon neste gang :lol:

Lenke til kommentar
mpx har vel..  ;)

 

synes det er direkte barnslig av folk å klage på at psdata har sen levering på bigwater settene, da de ikke hadde trengt å ta inn noen i det hele tatt!

 

sto på julekalenderen at tilbudet bare var gyldig så lenge de hadde flere igjen på lager,  så de er ikke pålagt å ta inn fler..

 

vær heller happy for at de faktisk er så gavmilde(noe de faktisk er..), at de i det hele tatt gidder å gjøre dette, fremfor å klage! klaging blir bare dumt..   :hrm:

poenget var at jeg hadde gledet meg til og få det i dag...

så fikk jeg mail om at det ikke kommer før om 1 mnd og vell så det

 

Derfokr ''whinet'' jeg litt om det... Ser ikke hva som er barnselig med det ?

det sto at de hadde det inne når jeg bestiller 3 dager etterpå så¨har de det ikke

alikavell :cry: Thats the point

 

Gavmilde ? det blir vell litt feil, de tar inn et produkt som de sikkert selger bra på , tjener kansje ikke så bra men tenk på alle de settene de selger...

Bare til oss på forumet så er det sikkert 30 stk. som har nevnt sitt sett i denne tråden. ;)

Tro meg, mange fler en 30 stk. for har kjøpt det stter der 50+ sett ble solgt i løpet av 37 min. hvis jeg husker korrekt, så da kan du bare forestille deg hvor mange bestillinger de har fått...

Lenke til kommentar
mpx har vel..  ;)

 

synes det er direkte barnslig av folk å klage på at psdata har sen levering på bigwater settene, da de ikke hadde trengt å ta inn noen i det hele tatt!

 

sto på julekalenderen at tilbudet bare var gyldig så lenge de hadde flere igjen på lager,  så de er ikke pålagt å ta inn fler..

 

vær heller happy for at de faktisk er så gavmilde(noe de faktisk er..), at de i det hele tatt gidder å gjøre dette, fremfor å klage! klaging blir bare dumt..   :hrm:

poenget var at jeg hadde gledet meg til og få det i dag...

så fikk jeg mail om at det ikke kommer før om 1 mnd og vell så det

 

Derfokr ''whinet'' jeg litt om det... Ser ikke hva som er barnselig med det ?

det sto at de hadde det inne når jeg bestiller 3 dager etterpå så¨har de det ikke

alikavell :cry: Thats the point

 

Gavmilde ? det blir vell litt feil, de tar inn et produkt som de sikkert selger bra på , tjener kansje ikke så bra men tenk på alle de settene de selger...

Bare til oss på forumet så er det sikkert 30 stk. som har nevnt sitt sett i denne tråden. ;)

Tro meg, mange fler en 30 stk. for har kjøpt det stter der 50+ sett ble solgt i løpet av 37 min. hvis jeg husker korrekt, så da kan du bare forestille deg hvor mange bestillinger de har fått...

ja ikke sant... hvem butikk ville ikke tatt disse inn igjen ?

de selger som hakka møkk (har altid lurt på hvorfor det heter hakka møkk , kan det selge noe bra) ja i allefall , syntes ikke psdata er så Gavmilde at det gjør noe med og ta inn kansje 500 stk. de selger det uansett.

Sett ned 20kr og kald det et tilbud (ukens tilbud Ol.) så vill de selge flere hundre Bigwater sett.

 

:yes:

Lenke til kommentar
Hmm hvordan klarer dere så lave temp?? jeg sitter her og bare kjøler en p4 3,2 ghz og den ligger på 41 grader uklokka og full fart med vifta :hmm:

Hvordan har du plassert radiatoren? Er det Idle eller full last temp?

Framme i kabinette med hull

vifta suger igjennom kabinette.

og det er på idle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...