Gå til innhold

"Den store TT BigWater threaden"


Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?  

363 stemmer

  1. 1. Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?

    • Ja, det fungerer glimrende og er i bruk!
      190
    • Ja, men jeg har sluttet å bruke det (f.eks i frykt for at det skal bli ødelagt)
      37
    • Nei, har hatt problemer med pumpa
      58
    • Nei, har hatt problemer med lekkasjer
      59
    • Nei, har hatt andre problemer med det
      19


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg fjerna Boxed viften min i dag... trenger jeg og si noe mer ? JA

 

ok, det var en kald morgen her i skien . Jeg begynte dagen med en skife med ost og en kopp kaffe , så ............... Jeg kom hjem ville se om jeg kunne få at boxed kjøleren min (har en annen liggede som ikke limer seg så godt fast) og de gikk , men ikke smerte fritt dog. Fpr omtrent alle de 478 pinnene på psuen var bøyd

gjett om jeg hadde en jobb foran meg :p

 

4 timer etter med retting under et hælvetes sterkt lese lys , så puttet vi (jeg) i cpuen. Svart skjerm , ta ut rette mer , inn igjen . Svart skjerm . Ta ut IGJEN rette på noen rette pinner putte inn igjen og nå sitter jeg her med en ny kjøler :) (som suger) så jeg har egentlig hatt ganske Stor indre intens IRRITASJON i dag :realmad: og alt pga en boxed intel kjøler som jeg hater mer en noe i hele verden :)

 

Over og ut (det jeg ville fram til er at jeg tar dette nå , og ikke når vannkjøleren kommer ;))

Lenke til kommentar

hehe

man kan si det slik.

en 4 kantet boks med 2 slange nipler nede(inn\UT) å to små ope for påfylling.

 

inni denne bosken"tanken" er det en liten pumpe.

 

så det er EN en het å ikke 2 enheter. trudde no di fleste ar lest div tester av settet å der er det jo mange bilde av pumpa tanken osv....

Lenke til kommentar

vis slanger er forsvarlig montert å alle nipler er skikkelig stramma. di hettene som skal over påfyllings nipplene er på med slange klemme osvosv..

rett så slett at alt henger fast å er forsvarlig montert så er det ingenproblem å flytte pcen på lan.

 

pcen kan stå loddrett vannrett opp ned som du vil det vil ikke leke vann så lenge det er slik som det skal.

 

jeg har vert på flere lan siden jeg monterte det. ikke noe problem.

 

den extra tanken er stygg å jeg lad en i eska igjen(min mening)

 

men man må bruke den til å fylle på systemet men etter det så kanman legge den vekk =)

Lenke til kommentar
Joda, forstått det nå Margarus (tips, orddelig :p ).

 

Uansett, jeg har et spørsmål om transport...

 

Hvordan er det når man skal på LAN-party o.l?

 

Jeg har hørt noe om at pcen må stå loddrett?

 

EDIT: LODDRETT, ikke vannrett

Går flott å flytte den. Kanskje litt lurt med en ekstra teipbit på pumpen(over den proppen)

 

Mitt sett har allerede opplevd ganske hard behandlig under transport, men ingen tegn på lekkasje.

Lenke til kommentar
Joda, forstått det nå Margarus (tips, orddelig :p ).

 

Uansett, jeg har et spørsmål om transport...

 

Hvordan er det når man skal på LAN-party o.l?

 

Jeg har hørt noe om at pcen må stå loddrett?

 

EDIT: LODDRETT, ikke vannrett

Er jo tross alt vannkjøling, sikkert på at du ikke mener vannrett...?;)

 

On-topic: Som mange andre har jeg utviklet en ny tendens etter at jeg fikk igang vannkjølingen min; søken etter så stille pc som mulig. I den sammenheng har jeg en vga-silencer på mitt x800xt pe, som jeg vurderer å erstatte med en gpu-blokk. Jeg ser at dette er et ømfintlig tema å spørre om, men jeg prøver meg allikevel; vil settet kunne drive cpu-blokk på en p4 2.8ghz @ 3.5ghz, samt en gpu-blokk på et overklokket x800xt pe? Max load temperatur på cpu'en min nå er rundt 55C.

Lenke til kommentar

mpx har vel.. ;)

 

synes det er direkte barnslig av folk å klage på at psdata har sen levering på bigwater settene, da de ikke hadde trengt å ta inn noen i det hele tatt!

 

sto på julekalenderen at tilbudet bare var gyldig så lenge de hadde flere igjen på lager, så de er ikke pålagt å ta inn fler..

 

vær heller happy for at de faktisk er så gavmilde(noe de faktisk er..), at de i det hele tatt gidder å gjøre dette, fremfor å klage! klaging blir bare dumt.. :hrm:

Lenke til kommentar
mpx har vel..  ;)

 

synes det er direkte barnslig av folk å klage på at psdata har sen levering på bigwater settene, da de ikke hadde trengt å ta inn noen i det hele tatt!

 

sto på julekalenderen at tilbudet bare var gyldig så lenge de hadde flere igjen på lager,  så de er ikke pålagt å ta inn fler..

 

vær heller happy for at de faktisk er så gavmilde(noe de faktisk er..), at de i det hele tatt gidder å gjøre dette, fremfor å klage! klaging blir bare dumt..   :hrm:

poenget var at jeg hadde gledet meg til og få det i dag...

så fikk jeg mail om at det ikke kommer før om 1 mnd og vell så det

 

Derfokr ''whinet'' jeg litt om det... Ser ikke hva som er barnselig med det ?

det sto at de hadde det inne når jeg bestiller 3 dager etterpå så¨har de det ikke

alikavell :cry: Thats the point

 

Gavmilde ? det blir vell litt feil, de tar inn et produkt som de sikkert selger bra på , tjener kansje ikke så bra men tenk på alle de settene de selger...

Bare til oss på forumet så er det sikkert 30 stk. som har nevnt sitt sett i denne tråden. ;)

Endret av Chris_p4_2.8@800
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...