Gå til innhold

"Den store TT BigWater threaden"


Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?  

363 stemmer

  1. 1. Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?

    • Ja, det fungerer glimrende og er i bruk!
      190
    • Ja, men jeg har sluttet å bruke det (f.eks i frykt for at det skal bli ødelagt)
      37
    • Nei, har hatt problemer med pumpa
      58
    • Nei, har hatt problemer med lekkasjer
      59
    • Nei, har hatt andre problemer med det
      19


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var systemet fylt opp cirka 1cm. Lite tips: Bruk en vanlig medisinsk sprøyte uten spiss :) .

 

Systemet mitt har kjørt feilfritt i cirka 4 måneder nå. For cirka 2 måneder siden satt jeg inn en GPU blokk fra Thermaltake.

 

Maskinen har vært med på lan mange ganger (har dumpa fært baki bilen :ermm: ), men aldri har det hvert lekkasje eller feil. Selv ikke etter en påske på TG ;) .

 

Bare synd at så mange har trøbbel med settet :thumbdown: .

Lenke til kommentar

Hei nå trenger jeg litt hjelp her, har kjøpt meg radiator privat, har ikke peiling på hva slags type.

 

Har også kjøpt feil nipler (3/8"BSPx1/4"ID)

 

Hvis noen kunne hjelpe meg med hva slags nipler evt overgang jeg trenger, hadde det vært topp.

 

radiator1.jpgradiator2.jpg

Lenke til kommentar

Da har jeg bytta ut pumpa, med en Hydor L20 som skal kunne levere 700l/t.

Brukte BigWater-refill tanken som tank, å det funka kjempe bra. skaffa Nippler på Industri varer, så det ble tett :w00t:

 

Load Temp. er ca.48 grader, Idle ligger på ca 43 grader. er rundt 23 grader i rommet.

 

Radiatoren er montert utenfor kabinettet, i en hjemmelaget feste anordning. :whistle:

 

Sender med et bilde eller to. men det må komme senere, digital camen ble strøm løs :thumbdown:

 

Har fortsatt ikke no å si på Big Water settet, selv om pumpa tok ferie, mye for pengene ble det uansett :cool:

 

vann kjøling+klokking er egentli en risiko-sport, live with it :love:

 

M.V.H. =Wolf=

Lenke til kommentar

di gamle AMD'ene blir varme skjønner jeg...min pentium 4 2.6 er klokka til 3.1ghz...idle temp med 22grader eller no i rommet er 23-24grader...MED big water og radioator montert inne i kabinettet...slikt av vifta blåser ut igjennom radiatoren liksom!..load ligger på nesten 30 grader:| :w00t:

post-224-1117737874_thumb.jpg

Lenke til kommentar
di gamle AMD'ene blir varme skjønner jeg...min pentium 4 2.6 er klokka til 3.1ghz...idle temp med 22grader eller no i rommet er 23-24grader...MED big water og radioator montert inne i kabinettet...slikt av vifta blåser ut igjennom radiatoren liksom!..load ligger på nesten 30 grader:| :w00t:

Det er fysisk umulig å få lavere temp enn temperaturen i rommet...

 

edit: leif

Endret av MicrolaXx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...