Gå til innhold

"Den store TT BigWater threaden"

Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?  

363 stemmer

1. 1. Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?

• Ja, det fungerer glimrende og er i bruk!
      190
    • Ja, men jeg har sluttet å bruke det (f.eks i frykt for at det skal bli ødelagt)
      37
    • Nei, har hatt problemer med pumpa
      58
    • Nei, har hatt problemer med lekkasjer
      59
    • Nei, har hatt andre problemer med det
      19

Anbefalte innlegg

Det er vel litt dumt å si at Thermaltake er et drittmerke, for det er det strengt tatt ikke. Thermaltake holder et mye høyere nivå enn feks Q-Tec. Dessuten er det mye smak og behag. Jeg for min del er storfonøyd med det jeg har kjøpt av Thermaltakeprodukter.

Synes det er litt for mange negative poster av enkelte brukere. Det er greit nok at den ble ødelagt og at det ikke var din skyld, men det er ikke dermed sagt at det er noe vits å poste post på post om hvor utrolig dårlig BW er. Der jo mange som er veldig fornøyd med settet, og de som leser denne tråden burde ikke bare se negative poster og dermed få et (etter min menig) feil inntrykk.

HetrTiXc

Du kan jo ikke stille et dårlig merke opp mot et dårlig merke for å prøve å overbevise folk om at det ene er bra bare fordi det kanskje er bedre enn det andre merket. Begge merkene er sucky enkelt og greit.

Sett et Thermaltake kabinett mot et Lian Li kabinett.... Get the picture :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
man får det man betaler for sier jeg!

nåh.. Det er mye som er ganske så oppblåst prismessig.. Ta gixxers eksempel: Lian Li.. hva får du for 2000kr? ei lekker kasse med "1337"-vindu, men uten strømforsyning..

AOpen-kasse til under halve prisen inkl. knall-psu og like stilfullt, men uten dilldall..

Så det er ikke bare prisen som avgjør. Det er mange produkter som er "mye for pengene" og omvendt..

Lenke til kommentar

Joda, men så er det sånn at jeg ikke har fått det ennå , det står "Registrert omlastingsterminal 1714 SARPSBORG"

Det betyr jo at den er i sarp da..

Da kommer den i morgen klokka 10-11-12, så på kartet :blush: tror en bare ska ta E18, så går den en strak vei te skjeberg

Endret av Stian_A
Lenke til kommentar
Det er vel litt dumt å si at Thermaltake er et drittmerke, for det er det strengt tatt ikke.  Thermaltake holder et  mye høyere nivå enn feks Q-Tec. Dessuten er det mye smak og behag. Jeg for min del er storfonøyd med det jeg har kjøpt av Thermaltakeprodukter.

Synes det er litt for mange negative poster av enkelte brukere. Det er greit nok at den ble ødelagt og at det ikke var din skyld, men det er ikke dermed sagt at det er noe vits å poste post på post om hvor utrolig dårlig BW er. Der jo mange som er veldig fornøyd med settet, og de som leser denne tråden burde ikke bare se negative poster og dermed få et (etter min menig) feil inntrykk.

HetrTiXc

Du kan jo ikke stille et dårlig merke opp mot et dårlig merke for å prøve å overbevise folk om at det ene er bra bare fordi det kanskje er bedre enn det andre merket. Begge merkene er sucky enkelt og greit.

Sett et Thermaltake kabinett mot et Lian Li kabinett.... Get the picture :roll:

Ja, skjønner godt hva du mener. Det er også fullstendig sant at et Lian Li er bedre enn mange andre kabinett, men som alle steder har vi, som folk har sagt, pris-kvalitet.

Det er greit nok at Thermaltake holder et lavere nivå enn andre merker, men det er ikke dermed sagt at det er et drittmerke.

Jeg tror (beklager hvis jeg tar feil, aner egentlig ikke) at den største grunnen til at du synes TT er noe dritt er pga lekkasjen du fikk som tok med seg gfx. Det er mange som sannsynligvis ville trukket den samme konklusjonen, kanskje meg inkludert, men og dermed si at TT er et drittmerke blir allikevel feil selv om du mener det.

Poenget mitt er egentlig utligne alle de negative postene som har kommet fra forholdsvis få personer, for å ikke skremme alle fra å kjøpe BW. Hvis noe tenker på å kjøpe BW og leser de siste postene i denne tråden, vil man få et feil inntrykk. Man må kunne gjøre opp si egen mening ved å se begge sidene av saken. Det siste her domineres av den negative siden...

Håper ikke jeg skrev noe upassende ;)

HetrTiXc

Edit: Skrivefeil

Endret av HetrTiXc
Lenke til kommentar
hehe, skremmer ikke meg :cool:

Aldri hatt TT, hvis den lekker og ødlegger skjermkortet eller lignede, så klart jeg trekker konklusjon at TT er no dritt, tror de fleste gjør det.

Men å påstå at det er et drittmerke blir feil. Greit at BW er dritt, men ikke alle TT produkter. TT har veldig høy kvalitet på feks kjøleblokk, og man kan ikke slå det under samme kam som BW...

Men jeg forstår alle med lekkasje og at det er kjedelig, men å poste og poste hvor dårlig det er feil (selv om det gir utløp for aggresjon ;) )

HetrTiXc

Endret av HetrTiXc
Lenke til kommentar

Fikk mail tilbake fra mpx nå.

> Hei du.

>

> Vi har mottatt ditt vannkjølings Kit, hvor det er sprekker i plexien. Dette

> er en fysisk skade, som ikke dekkes av garantien, men våre leverandører

> godtar dette, og vi bytter derfor dette for deg. Når det gjelder

> skjermkortet, så kan jeg ikke se at vi har noe erstatningsansvar for dette

> og det blir da returnert til deg uten at det blir byttet..

>

> Beklager dette...

Denne mailen er fra hun samme dama som jeg ikke vil ha kontakt med. At det går ann. Jeg pratet med en hyggelig og forståelsesfull kar som sa ordrett: Om BW TT har forårsaket skade på ditt skjermkort så skal vi dekke ditt tap. Send inn settet og skjermkort, så skal vi se på delene og komme med en tilbakemelding snart.

Imorgen skal jeg ringe dem og om hun samme svarer, skal jeg be om å få snakke med en annen. Irriterer meg at jeg ikke husker navnet på han jeg snakket med :wallbash:

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar
Fikk mail tilbake fra mpx nå.

> Hei du.

>

> Vi har mottatt ditt vannkjølings Kit, hvor det er sprekker i plexien. Dette

> er en fysisk skade, som ikke dekkes av garantien, men våre leverandører

> godtar dette, og vi bytter derfor dette for deg. Når det gjelder

> skjermkortet, så kan jeg ikke se at vi har noe erstatningsansvar for dette

> og det blir da returnert til deg uten at det blir byttet..

>

> Beklager dette...

Denne mailen er fra hun samme dama som jeg ikke vil ha kontakt med. At det går ann. Jeg pratet med en hyggelig og forståelsesfull kar som sa ordrett: Om BW TT har forårsaket skade på ditt skjermkort så skal vi dekke ditt tap. Send inn settet og skjermkort, så skal vi se på delene og komme med en tilbakemelding snart.

Imorgen skal jeg ringe dem og om hun samme svarer, skal jeg be om å få snakke med en annen. Irriterer meg at jeg ikke husker navnet på han jeg snakket med :wallbash:

Dette lover ikke bra om mpxs retur og garantiordninger.

Håper ikke jeg får samme problemet... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...