Gå til innhold

"Den store TT BigWater threaden"

Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?  

363 stemmer

1. 1. Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?

• Ja, det fungerer glimrende og er i bruk!
      190
    • Ja, men jeg har sluttet å bruke det (f.eks i frykt for at det skal bli ødelagt)
      37
    • Nei, har hatt problemer med pumpa
      58
    • Nei, har hatt problemer med lekkasjer
      59
    • Nei, har hatt andre problemer med det
      19

Anbefalte innlegg

Har hatt bigwater-settet et stund nå, og det fungerer kjempebra. jeg måtte senest i dag etterfylle, da noe av vannet diffunderer inn i slangene...tror jeg. Håper du blir fornøyd!

OT:

Ser lastebilen i gårn dems se

Trykk på meg -> :whistle:

I det minste PRØV å skriv nogenlunde korrekt, forhåpentligvis tar du ikke dette som et personlig angrep, noe det ikke er, men heller som et tips til hvordan du i senere tid kan forsikre deg om å bli oppfattet riktig...

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel litt dumt å si at Thermaltake er et drittmerke, for det er det strengt tatt ikke. Thermaltake holder et mye høyere nivå enn feks Q-Tec. Dessuten er det mye smak og behag. Jeg for min del er storfonøyd med det jeg har kjøpt av Thermaltakeprodukter.

Synes det er litt for mange negative poster av enkelte brukere. Det er greit nok at den ble ødelagt og at det ikke var din skyld, men det er ikke dermed sagt at det er noe vits å poste post på post om hvor utrolig dårlig BW er. Der jo mange som er veldig fornøyd med settet, og de som leser denne tråden burde ikke bare se negative poster og dermed få et (etter min menig) feil inntrykk.

HetrTiXc

Lenke til kommentar

Dette blir bare for dumt.

Det å si at dette er et dritt produkt fordi du/dere har fått et defekt produkt(les ødelagt selv), er ikke holdbart.

Jeg var blandt de første som fikk dette på juletilbudet, jeg har demontert og tømt settet 4 ganger nå, montert gpu blokk har jeg å. Funker finfint,greie temp og helt utrolig lite støy i forhold til luftkjøling.Ser ikke så værst ut heller.....

Hvis du er en av de som har et sett som funker, og synes den helt usansynlig høye prisen på 500.- er for mye for noe som kjøler greit og støysvakt, send meg en epost for noe som kjøler skjermkortet mitt + prossesor like støysvakt og bra.

Håvard

Lenke til kommentar

Helt riktig alle sammen, litt teit , de kunne selvsagt tatt en bedre pumpe, men da hadde ikke jeg fått settet, det er prisen som slår ut alle negative kommentarer.

jeg digger det , drit pent utseende.

Men hvis jeg slår inn settet i maskin, setter det igang osv. Uten Uv lys, får jeg fortsatt opplyst grønnfarge ?

Settet er drit bra, for prisen og dømme, stiller de fleste krav, og er fresht.

9/10 pga pumpa. en 600l/pr.T koster 150kroner på MP.

Men den vifta som er på , TT vifta, hvis jeg bytter den ut med en papst 120mm. Papst eller TT kjøler best ?

Endret av Stian_A
Lenke til kommentar
Helt riktig alle sammen, litt teit , de kunne selvsagt tatt en bedre pumpe, men da hadde ikke jeg fått settet, det er prisen som slår ut alle negative kommentarer.

jeg digger det , drit pent utseende.

Men hvis jeg slår inn settet i maskin, setter det igang osv. Uten Uv lys, får jeg fortsatt opplyst grønnfarge ?

Men den vifta som er på , TT vifta, hvis jeg bytter den ut med en papst 120mm. Papst eller TT kjøler best ?

Hvor mye bedre tror du BW settet kjøler med den pumpa? Og har du link?

Mvh Øystein

Lenke til kommentar
Hmm.. Er det flere enn meg som lurer på feilprosenten på Bigwater?

Hva om jeg legger til en poll til denne tråden med valgene:

* Jeg er fornøyd med bigwater og alt fungerer perfekt

* Jeg er ikke fornøyd med bigwater selv om det fungerer

* Jeg har hadd problemer med bigwater og er ikke fornøyd

Høres dette ok ut? Burde jeg legge til flere alternativer eller skrive noen av alternativene annerledes? Kom med forslag før jeg legger ut pollen.

Det høres bra ut, en må huske på at det er SINNSYKT mange BW sett ute å vandrer :)

EDIT:Noen som har en "Clawhammer" under settet? Lurer på Temperaturer. Min Idler på 37-42, og load på 47-55 mellom 2.4 og 2.7GHz. Men lite variasjon mellom de forskjellige frekvensene, virker på meg at "Core senter" ikke er helt riktig, burde vel få tak i en ekstern sensor. GPU holder seg mellom 34 og 44 alt etter som. Noe jeg er fornøyd med.

Har to radiatorer, 2 blokker og en pumpe.

Endret av Skink_123
Lenke til kommentar
Hmm.. Er det flere enn meg som lurer på feilprosenten på Bigwater?

Hva om jeg legger til en poll til denne tråden med valgene:

* Jeg er fornøyd med bigwater og alt fungerer perfekt

* Jeg er ikke fornøyd med bigwater selv om det fungerer

* Jeg har hadd problemer med bigwater og er ikke fornøyd

Høres dette ok ut? Burde jeg legge til flere alternativer eller skrive noen av alternativene annerledes? Kom med forslag før jeg legger ut pollen.

Det høres bra ut, en må huske på at det er SINNSYKT mange BW sett ute å vandrer :)

Altså, jeg har aldri sagt at bw settet kommer til på kjøle bedre, hvis du tar en kjapp titt over posten igjen. Jeg sa heller ikke at en kunne kjøpe en ny pumpe, hvis den bw pumpa ryker, det var altså min feil.

Hvis du har en 600L/pr.t så kommer vannet til å renne så fort gjennom radiatoren at det ikke blir godt nok kjølt ned, da er det altså ganske lik effekt som bw pumpa. Men hvis den er mer effektiv, så er det minimalt.

Lenke til kommentar
Altås, har en Amd 3200+ (Det er en gamle med 1mb catch) antagelig Clawhammer, min skal visst ligge på 30-34* med luftkjøler.

Men hakke fått Bw ennå.

Caliber> Greit det, men orka ikke, btw skriver som jeg vil. Men takk for det. ;)

Ingen hindrer deg i å skrive som du vil, men når folk har problemer med å skjønne hva du mener burde du kanskje formulere deg bedre, det er du vel enig i?:) Gled deg til bw, det er et kjempesett!

Lenke til kommentar
Syns du bør roe ned innleggene litt Stian_A, du tar jo helt av.

Bruk i det minste p_edit.gif knappen.

Slange lyser ikke sånn utenvidere nei.

...men du har allikevel er flott LED i selve cpu-blokka som jo gir noe lys, i tilfelle du ikke var klar over det. For den ultimate opplevelsen skaffer du deg noen uv-katoder (som jo ikke koster all verdens), og bytter ut den blå LED'en i blokka med en uv-LED.

Ja, noen poster mer enn andre, edit-knappen kunne nok vært brukt mer flittig... :yes:

Lenke til kommentar

Hei,

Hvordan kan du tillate dig å gi en karakter - når du end ikke har fått settet?

Og brukk EDIT-knappen i stedet for å poste en haug med innlegg rett efter hverandre!

Mvh

Kimmer

Endret av Kimmer
Lenke til kommentar

Nå tok jeg sjangsen påå skrive en ny post :S

Er det så farlig å gi en karakter på settet etter min mening ?

Jeg ga den 9/10 , basert på min mening, kommentarer fra andre, bilder, video.

Om du vil gi den k. 1 eller 10, så er det helt greit, bare du ikke klager på min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...