Gå til innhold

"Den store TT BigWater threaden"

Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?  

363 stemmer

1. 1. Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?

• Ja, det fungerer glimrende og er i bruk!
      190
    • Ja, men jeg har sluttet å bruke det (f.eks i frykt for at det skal bli ødelagt)
      37
    • Nei, har hatt problemer med pumpa
      58
    • Nei, har hatt problemer med lekkasjer
      59
    • Nei, har hatt andre problemer med det
      19

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om jeg har kjøpt BW for 2 dager siden, så begynner plutselig vannet og sile ut av radiatoren og cpu blokka, Jeg har gjort alt riktig. Noe sjangs for tilbake betaling av ødelagte komponenter ?

Eller hvis pumpa stopper, ødlegger cpu, for jeg en ny en ?

Les tråden igennem før du poster da!!

Endret av Kimmer
Lenke til kommentar
Om jeg har kjøpt BW for 2 dager siden, så begynner plutselig vannet og sile ut av radiatoren og cpu blokka, Jeg har gjort alt riktig. Noe sjangs for tilbake betaling av ødelagte komponenter ?

Eller hvis pumpa stopper, ødlegger cpu, for jeg en ny en ?

Les tråden igennem før du poster da!!

kanskje litt drøyt å lese hele tråden på 2400 poster, men de 3-4 siste sidene beskriver div. erstatningssaker..

Lenke til kommentar

undres hvorfor de tok ut BW... :hmm:

Kommer vel ikke som en bombe om jeg sier at kvaliteten er så som så. Jeg syntes komplett.no er rutinert jeg. De slipper jo nå en masse retursaker slik de andre nettbutikkene må gå gjennom pga dette møkka settet.

Thermaltake er data verdens Lada, og det sier jeg med stor sikkerhet :thumbup:

Lenke til kommentar

Prisen på BW på pSdata, er 695, er det uten eller med porto ?!

Jeg la den i kurven, så sto et 556,- på Bw, er resten av pengen (556 til 695 til porto ? Oppkrva da eller ? )

Thermaltake Big Water Cooler, 556.00kr

Titan Silver Grease 1.5g Cooling Paste, 20.16kr

Netto: 576.16

MVA: 144.04

Totalt NOK 720.20

Dette riktig !?

Lenke til kommentar

Hmm.. Er det flere enn meg som lurer på feilprosenten på Bigwater?

Hva om jeg legger til en poll til denne tråden med valgene:

* Jeg er fornøyd med bigwater og alt fungerer perfekt

* Jeg er ikke fornøyd med bigwater selv om det fungerer

* Jeg har hadd problemer med bigwater og er ikke fornøyd

Høres dette ok ut? Burde jeg legge til flere alternativer eller skrive noen av alternativene annerledes? Kom med forslag før jeg legger ut pollen.

Lenke til kommentar

undres hvorfor de tok ut BW...  :hmm:

Kommer vel ikke som en bombe om jeg sier at kvaliteten er så som så. Jeg syntes komplett.no er rutinert jeg. De slipper jo nå en masse retursaker slik de andre nettbutikkene må gå gjennom pga dette møkka settet.

Thermaltake er data verdens Lada, og det sier jeg med stor sikkerhet :thumbup:

hehe, tja... er helt enig i at dette settet her ikke er stort å skryte av. men at resten av thermaltake siden ting er dårlig, er nok å ta det litt langt, de er da flinke til å lage luftkjølere vet jeg. ;)

Endret av Mekkeren
Lenke til kommentar
Hmm.. Er det flere enn meg som lurer på feilprosenten på Bigwater?

Hva om jeg legger til en poll til denne tråden med valgene:

* Jeg er fornøyd med bigwater og alt fungerer perfekt

* Jeg er ikke fornøyd med bigwater selv om det fungerer

* Jeg har hadd problemer med bigwater og er ikke fornøyd

Høres dette ok ut? Burde jeg legge til flere alternativer eller skrive noen av alternativene annerledes? Kom med forslag før jeg legger ut pollen.

Hva med: Jeg hadde problemer med BW, men det fungerer fint nå.

Lenke til kommentar

Blir feil å si at alle Thermaltake produkter bare er møkk bare fordi denne BigWater greia ikke er av særlig høy kvalitet. Thermaltake har meget bra luftkjølere. Ikke mange som slår deres Volcano og Venus 12 kjølere. Dette er kvalitet og ytelse.

Men, igjen, BigWater virker ekstremt dårlig på meg. Var i kontakt med en webshop som t.o.m var enige med meg om at man får ofte det man betaler for. Men at varen selvfølgelig skulle fungere fordet. Og at Komplett har fjernet disse greiene fra sin webshop viser vel egentlig bare at de er smarte.

Endret av OcMax
Lenke til kommentar

Jaja, jeg kunne velge mellom geIl 1gb pc3200, eller Big water, jeg har aldri prøvd Psdata før, heller ikke prøvd Big water.

Jeg må si at jeg gleder meg til pakka kommer , den koster 850kroner, koste koste hva det vil, big water ska det bli ;D

Jeg ska nok skrive et par poster om det streiker !

Lenke til kommentar
Men, igjen, BigWater virker ekstremt dårlig på meg. Var i kontakt med en webshop som t.o.m var enige med meg om at man får ofte det man betaler for. Men at varen selvfølgelig skulle fungere fordet. Og at Komplett har fjernet disse greiene fra sin webshop viser vel egentlig bare at de er smarte.

Tja... hvis man går litt tilbake i tid, husker man den gangen Microplex sluttet med Enermax PSU-er fordi de hadde for høy feilprosent og var for ustabile.

Et par dager etterpå hadde Komplett hele serien inne i sortimentet sitt.

Det at de selger merker som Mustek, Trust, Eltax og Q-Tec viser vel også at teorien din ikke er helt gyldig.

Lenke til kommentar

Eller kanskje de tror markede er mettet?

Må bare si at det er langt i fra så dårlig som du vil ha det til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...