Gå til innhold

"Den store TT BigWater threaden"

Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?  

363 stemmer

1. 1. Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?

• Ja, det fungerer glimrende og er i bruk!
      190
    • Ja, men jeg har sluttet å bruke det (f.eks i frykt for at det skal bli ødelagt)
      37
    • Nei, har hatt problemer med pumpa
      58
    • Nei, har hatt problemer med lekkasjer
      59
    • Nei, har hatt andre problemer med det
      19

Anbefalte innlegg

Jeg var akkurat kommet hjem og gikk og la meg, plutselig når jeg nesten har sovnet hører jeg harddisken stopper,og ser at maskinen dumper fysisk minne.

Så jeg går bort for å skru på maskinen igjen.

Siden jeg ikke har på knapp må jeg sånn halvveis inn i kabinettet for å skru det på, og når jeg stakk inn hodet synes jeg det var skummelt varmt.

Kjente litt på ulike komponenter, og når turen endelig kom til CPU blokken svei jeg fingern ganske godt.

Sendte mail til MPX for noen uker siden, men har ikke fått retur nummer.

Har sendt ny mail idag, lurer på om de bytter blokken min også.

Siden den er ganske "misfarget".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, tror ikke det er noe stress, de aller fleste bioser ordner slik på default-instillinger, min slår ihvertfall av maskina om tempen blir for høy, eller om den stiger veldig raskt.

AtW

også lekker blokken... åja det var den PC'n. :roll:

jeg demonterte dritten igår kveld og satt på god gammeldags luftkjøling. :D

Nå var det vel pumpestopp det var snakk om, blokka mi har gått fint i ukesvis, og bestememr seg neppe for å selvdestruere nå.

AtW

Lenke til kommentar
Den ene nippelsen på min radiator står bøyd :(

Er det farlig??

slik er det på min radiator også..

den ene nippelen er bøyd....merkelig men det er no slik...

min å....mista dn i et HARDT tregålv :whistle:

mn det går bra....åpna dn for å sjekke, og det er fint å tett (tar ikke sjansen på å bøye tilbake :no: )

Lenke til kommentar
Jeg syns det er rart at så mange har hatt problemer med settet sitt. Jeg har hatt mitt i snart 2 måneder og det finnes ikke en eneste ripe eller sprekk i CPU blokka mi og den har jeg tatt av og på ett parr ganger, pumpa fungerer også helt utmerket. Er det jeg som har hatt flaks da eller? :hmm:

Når man tenker på at bare PS-Data solgte "flere tusen" av de settene der (det var ihvertfall det han på PS-Data sa når jeg ringte) så er ikke feilprosenten urovekkende høy synest jeg :)

Og reiste til Arendal å bytta pumpa mi i dag (Heldigvis ikke lange veien) så nå er jeg back on track med TT BigWater ;)

Lenke til kommentar

jeg har bare en ting og si folkens! isteden for og være redd for att pc skal gå dukken for att vannkjølinga streiker så får dere enable shutdownfunksjonen i bios eller på viftestyringa"for di som har det" for det samme kan jo skje med luftkjøling oxo!

er shutdown på slår pcn seg jo bare av ved en gitt temp og da er det ingen fare

ps. har bestilt meg big water kjøling. tror ikke det er så dårlig jeg, av 2000 sett så må man regne med en 5-6 stk med feil

Endret av jan.ata
Lenke til kommentar

Som jeg har sagt før (og folket sikkert er møkklei av å høre :p )

Så har man rettigheter som forbruker, så eventuelt feil på BW som fører til økonomiske tap vil bli erstattet!

Og nå har vi og fått bevis på det med gixxermans tilfelle! :)

Så risikoen er relativt liten.

Lenke til kommentar
Men er det noe håp for å få dekket tapene for hovedkorte, skjermkorte, cpuen og vannblokken av psdata fordi vannblokken hadde en produksjonsfeil som forsåket at de tingene ble brent :cry: ?

Ja, du har krav på å få erstatning for de delene, selv om du ikke har kjøpt dem hos PSData.

Lenke til kommentar

min pumpe streiket for ikke lenge siden, men jeg var desperat på å teste den nye gpu blokka.. Hva gjorde jeg? riktig! fysisk vold! :p

Dunka lett til pumpen 2 ganger, og nå har den fungert flott siden fredag ;)

(riktig.. gidder ikke å vente på retur, tar heller og kjøper ny pumpe selv hvis den ryker..)

edit: fjerna qoute

Endret av _ammaZ_
Lenke til kommentar

okey.. nå er jeg sur her! Pumpen skrur seg av og på uten forvarsel, og dette er fryktelig irriterende!

det samme skjedde før den lette dunkingen også, så dette skal vel ikke ha noe å si? Hvordan er det med dere som har hatt returer med mpx? har dere sendt inn pumpen, eller hele settet? Jeg er irritert som "sett inn egnet ord her"!

Blir dumt om mpx krever å motta hele settet, når bare det er pumpa som har gått? Eller sender de bare ut nye pumper? ;)

*irritert*

Lenke til kommentar

Jeg sendte mail til komplett angående at bw og gpu blokken er tatt ut av prislisten, dette fikk jeg til svar!

Hei.

Riktig denne er tatt bort fra sidene våre. Om denne kommer tilbake igjen eller

om denne uteblir er jeg litt usikker på. Men pr.idag er denne fjernet og jeg

tviler på om denne ihele tatt kommer tilbake.

--

Kenneth G

Salgsavd.

Komplett.no

ser dystert ut for meg, trenger gpu blokken får å bedre nattesøvnen...

undres hvorfor de tok ut BW... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...