Gå til innhold

"Den store TT BigWater threaden"

Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?  

363 stemmer

1. 1. Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?

• Ja, det fungerer glimrende og er i bruk!
      190
    • Ja, men jeg har sluttet å bruke det (f.eks i frykt for at det skal bli ødelagt)
      37
    • Nei, har hatt problemer med pumpa
      58
    • Nei, har hatt problemer med lekkasjer
      59
    • Nei, har hatt andre problemer med det
      19

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husk å rense radiatoren  :p

Dette er etter 4 mnd.

Bilde 2.42 MB

Beklager størrelsen

Å fy fae*!

min var også full av støv når jeg sjekka for et par dager siden, men ikke SÅ full!

:omg::blink: litt mye der jah. Du burde kanskje tenke på å resne før sånt skjer.

Lenke til kommentar
Hvordan skal jeg installere BW utenfor systemet? Skal jeg bare la vannblokka ligge på gulvet?

Det kan være lurt å legge hele settet oppi en balje eller noe sånt. På den ,åten finner du ut om det lekker, ved at vannet ligger igjen....

Lurt! :)

Da er jeg i gang!

Noen andre som syns den manualen var litt vel liten? :ermm:

Lenke til kommentar

Da har jeg fått svar fra PSdata angående sprekkene/ripene, de mener dette bare er riper, og ikke noe å bry seg om, men anbefaler uansett å testkjøre systemet for lekkasje før man monterer det i pc'en.

Stemmer vel nokså bra overens med sammenligningene vi har gjort her.

Break a leg :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg fikk settet mitt i dag, er litt usikker på om sprekkene i vannblokken er farlige eller ikke, lurer spesielt på den underste i det første bildet:

Sprekk 1 og 2

Sprekk 3

edit: det var også en tynn stripe langs en av skruene, som jeg ikke fikk noe ordentlig bilde av. Venter med å montere settet i påvente av deres kommentarer om jeg evt. bør returnere det.

JA, disse sprekkene er farlige. Send den inn å få en ny hvis den var slik når du fikk den.

Har hatt lekarsje på 2 bigwater blokker, og begge gangene med slike sprekker oppover skruen!

da ser det ut til at alle disse blokkene har slike sprekker. for jeg også så når jeg pakket opp for første gang at det var 3sånne bittesmå riper/sprekker som det kunne se ut som, men jeg syns ikke de så så skremmende ut akkurat...

tror alle som har settet da har disse sprekkene hvis alle sier det her ihvertfall! :no:

Lenke til kommentar
Burde jeg montere BW nå , selvom jeg skal montere GPU blokk om noen dager?

Eller skal jeg montere boxed kjølern og så demontere den og montere BW med GPU blokk?

Det går veldig raskt å inkludere en gpublokk. Er ikke mye vannet du må tømme ut/fylle på igjen. (i alle fall var det ikke slik for meg)

Vet ikke hvor tålmodig du er, men for meg hadde det ikke (var) vært vanskelig...

Endret av HetrTiXc
Lenke til kommentar

Okay :)

Da satser jeg på det.

Har allerede demontert kjølern på mitt 6800 (lur som jeg er :roll: )

så setter bare den på igjen og bruker det inntil Fredag når GPU blokken (forhåpentligvis) kommer (ikke sant digitalimpuls? :ermm: )

Lurer litt på hvor mye jeg skal kutte slangene nå som jeg skal teste det utenfor kabinettet? :hmm:

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...