Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

"Den store TT BigWater threaden"

Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?  

363 stemmer

1. 1. Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?

• Ja, det fungerer glimrende og er i bruk!
      190
    • Ja, men jeg har sluttet å bruke det (f.eks i frykt for at det skal bli ødelagt)
      37
    • Nei, har hatt problemer med pumpa
      58
    • Nei, har hatt problemer med lekkasjer
      59
    • Nei, har hatt andre problemer med det
      19

Anbefalte innlegg

Saftis: Som sagt før skal jeg stikke innom Digitalimpuls i Oslo og vise dem blokken. De burde vel vite om det er produksjon eller feil.

Ellers vil jeg be alle om å titte på blokkene sine (NØYE, da de ikke er så synlige) og melde fra om de har eller ikke. Det hadde vært en stor hjelp. :)

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Saftis: Som sagt før skal jeg stikke innom Digitalimpuls i Oslo og vise dem blokken. De burde vel vite om det er produksjon eller feil.

Ellers vil jeg be alle om å titte på blokkene sine (NØYE, da de ikke er så synlige) og melde fra om de har eller ikke. Det hadde vært en stor hjelp. :)

Mvh Audun Hagen

Jeg hadde også disse små linjene. Alle ser ut til å ha dem. Så de er nok ikke sprekker.

Lenke til kommentar

På min er det ikke snakk om tynne linjer men TYDELIGE SPREKKER! Jeg var en av de 50 første som bestilte på juletilbudet til PSdata før de gikk tom på lager! Så har hatt settet siden starten av januar. Sprekkene må ha kommet i ettertid for jeg hadde garantert sett de om de var der da jeg mottok settet.

Vannet har forresten blitt helt mørkt, nesten svart.. Hva kommer det av?

Lenke til kommentar
På min er det ikke snakk om tynne linjer men TYDELIGE SPREKKER! Jeg var en av de 50 første som bestilte på juletilbudet til PSdata før de gikk tom på lager! Så har hatt settet siden starten av januar. Sprekkene må ha kommet i ettertid for jeg hadde garantert sett de om de var der da jeg mottok settet.

Vannet har forresten blitt helt mørkt, nesten svart.. Hva kommer det av?

He, he... Fy faen... Dette ser ikke bra ut...

Lenke til kommentar

Jeg har et eldre chieftec kabinett(4år), og jeg finner ikke plass til å montere radiatoren, så hittil har jeg prøvd meg fram ved å sette den på skrå bakpå kabinettet med bare 2 skruer. Er dette meninga eller er det meninga jeg må mekke egne hull med borr og tegnestifter til?

Endret av Vu-caN
Lenke til kommentar

Jeg har montert min vannkjøling nå med tålelig god suksess. Men en ting som fortsatt hindrer meg i å sprette champagnen er denne viftekontrolleren, som visstnok skal styre hvor raskt radioatorvifta skal gå. Uansett hva jeg gjør med den skruknotten så går den vifta like raskt, og jeg synes det støyer mer enn nok. Noen som har vært borti samme problem?

(Jeg har koblet radiatorviften inn i den skruknott-bracketen, slik som det stod i den mysespennende bruksanvisningen)

Til min store forskrekkelse fulgte det ikke med forstørrelsesglass og 3Dbriller til bruksanvisningen, slik som det gjorde til Fantomet(3dbriller) en gang i tiden. :eek:

(jeg drøyer klokkinga til i morra... zZZzz)

Lenke til kommentar
Jeg har montert min vannkjøling nå med tålelig god suksess. Men en ting som fortsatt hindrer meg i å sprette champagnen er denne viftekontrolleren, som visstnok skal styre hvor raskt radioatorvifta skal gå. Uansett hva jeg gjør med den skruknotten så går den vifta like raskt, og jeg synes det støyer mer enn nok. Noen som har vært borti samme problem?

(Jeg har koblet radiatorviften inn i den skruknott-bracketen, slik som det stod i den mysespennende bruksanvisningen)

Det er nok ikke bare deg. Tråd om det samme

Lenke til kommentar
Jeg fikk settet mitt i dag, er litt usikker på om sprekkene i vannblokken er farlige eller ikke, lurer spesielt på den underste i det første bildet:

Sprekk 1 og 2

Sprekk 3

edit: det var også en tynn stripe langs en av skruene, som jeg ikke fikk noe ordentlig bilde av. Venter med å montere settet i påvente av deres kommentarer om jeg evt. bør returnere det.

Jeg har mitt sett liggende i skapet, ikke montert enda. Har mer eller mindre akkurat de samme ripene som du har på blokka. Har også den på undersiden av plexien.

Lenke til kommentar
Jeg har et eldre chieftec kabinett(4år), og jeg finner ikke plass til å montere radiatoren, så hittil har jeg prøvd meg fram ved å sette den på skrå bakpå kabinettet med bare 2 skruer. Er dette meninga eller er det meninga jeg må mekke egne hull med borr og tegnestifter til?

I eldre chieftec-kabisser kan det bli litt trangt, ja, men det skal være plass i front hvis du fjerner den nederste harddiskholderen:

http://forum.overklokking.no/index.php?sho...dpost&p=3912185

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...