Gå til innhold

"Den store TT BigWater threaden"


Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?  

363 stemmer

  1. 1. Har din TT BigWater alltid fungert perfekt?

    • Ja, det fungerer glimrende og er i bruk!
      190
    • Ja, men jeg har sluttet å bruke det (f.eks i frykt for at det skal bli ødelagt)
      37
    • Nei, har hatt problemer med pumpa
      58
    • Nei, har hatt problemer med lekkasjer
      59
    • Nei, har hatt andre problemer med det
      19


Anbefalte innlegg

Hepp. Kjøpte et Arctic Cooling Silent Case Miditower T1 kabinett fra Netshop (550,- i julekalenderen)

 

Tenkte jeg skulle prøve en vri med dette kabinettet. Luften suges inn fra undersiden, så jeg tenkte det kunne være smart å montere radiator/vifte nederst, bak strømforsyningen, hvor vifta suger luften opp fra gulvet.

 

kabinett.jpg

 

Noen som har noen synspunkter på den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da tror jeg at jeg har bestemt meg. Jeg bestiller først Lian Li PC6277B, så to stykk Papst vifte, 120mm, 114m³/time, 32 dB(A) og én Funnel til 120mm vifte , og så en Aero Gatewatch Fancontroller, black

 

Radiator monteres i topp, vanntanken settes rett bak HD Bay nederst slik jeg har sett mange andre gjøre. Så monteres funnel med en 120mm papst vifte foran HD bay og en papst 120mm vifte bak. Så kommer Aero viftestyring til å bli montert i topp og DVD brenner under den igjen. Tror dette burde funke greit da det er masse plass i dette kabinettet, altså det blir ikke like varmt i dette kabinettet som har så mye ledig luftrom og jeg skal foreløpig bare ha én 300GB disk. Skal forøvrig bestile en AC skjermkortkjøler, VGA Silencer ATI 4 til mitt Powercolor X800XT PCI-E ViVo kort.

 

Ka du tru ? :D

Lenke til kommentar

Fikk reply-mail fra PSdata nå, spurte hvor mange BigWater sett de solgte på julaften:

 

Hei

 

Beklager men vi slipper dessverre ikke ut antall varer solgt, men responsen var stor:-)

 

Mvh

E.W.D

 

 

Fortsatt ikke fått svar på om de vil ta inn GPU-blokken, da denne avgjørelsen sikkert taes av innkjøpsansvarlig..(som sikkert har hendene fulle med å handle inn BigWater sett.. :) )

Lenke til kommentar
jeg var for sent ute til å få med meg det tilbudet men bestillte settet til vanlig pris lørdag 25. å i dag så fikk jeg mail om at det er sendt. så er det slik at de som får d til kalander pris må vente? mens de som har bestillt til ordinær pris får det-

bestilte du fra PSdata.no ? :ohmy:

 

EDIT: Hos meg står det nå "Venter på varer" og jeg bestilte på julaften. Tidligere idag stod det "Ubekreftet" så det nærmer seg vel, men uansett litt rævva om det er som jeg tror. Fullprisbetalende stiller først i køen, det kan vel ikke stemme :thumbdown:

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar

joda forstår din frustrasjon . jeg hadde regnet med å måtte vente til alle som fikk til kalender pris hadde fått. så ble overasket da jeg fikk bekreftelse på at den var sendt. jeg var forbanna for at jeg ikke hadde fått med meg det tilbudet så det først natt til den 25 var da jeg bestillte. men da var det allt for sent til at jeg fikk kalenderpris. er bare glad mitt er på vei :dribble:

Lenke til kommentar
kmb

  Hei,

Noen som vil ta over min bestilling hos PSdata?

Har funnet ut at dette settet blir litt i det knappeste laget for mitt PC oppsett...

Første mann får tilbudet....

 

Eg vil gjerne ta over ( må ha eit til ein kamerat og) men kordan skal eg kunne ta over bestillinga di? Eller bare kødda du? :O

Lenke til kommentar
kmb

  Hei,

Noen som vil ta over min bestilling hos PSdata?

Har funnet ut at dette settet blir litt i det knappeste laget for mitt PC oppsett...

Første mann får tilbudet....

 

Eg vil gjerne ta over ( må ha eit til ein kamerat og) men kordan skal eg kunne ta over bestillinga di? Eller bare kødda du? :O

 

Jeg skal sende en mail til PSdata, så får vi se hva som skjer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...