Gå til innhold

Bullettime i Half Life 2


Anbefalte innlegg

Dette er en mod jeg ikke har laget selv, men den MÅ bare prøves! Half Life 2 er ikke kjedelig i et sekund etter at jeg anskaffet denne!

Fant den på et eller annet nettsted. hl2files.com eller no sånt.

 

Den gir bullettime i Half Life 2 når du holder ned "b"-knappen. :yes:

Gravitasjonen opphører nesten å fungere også.

Mulig noen(mange) allerede har prøvd det, men poster det allikevel.

 

Det er kun en liten cfg-fil som legges der resten av cfg-filene ligger.

Lag et nytt notepad-dokument som heter "bullettime.cfg"

 

Lim så inn dette:

 

sv_cheats 1

bind b "+BT"

alias "+bt" "host_timescale 0.3;phys_pushscale 20;cl_phys_timescale 0.1;Physcannon_maxforce 10000;physcannon_minforce 3000;physcannon_tracelength 1000;physcannon_maxmass 8000;physcannon_pullforce 8000"

alias "-bt" "host_timescale 1;phys_pushscale 1;cl_phys_timescale 1;Physcannon_maxforce 1500;physcannon_minforce 700;physcannon_tracelength 250;physcannon_maxmass 250;physcannon_pullforce 4000;"

 

Lagre fila og start spillet.

Åpne console og skriv "exec bullettime" Når du har skrevet "exec b" så kommer mest sannsynlig bullettime fram.

 

Eksperimenter med den fantastiske fysikken i spillet! Bruk gjerne noclip fordi med "b" nede så går det ikke så fort som vanlig. Og man får muligheten til å fly rundt de man skyter og nyte grafikken helt!

 

Legger med et bilde..

 

Edit: La selvfølgelig ikke ut bildet da! Typisk! :blush:

Jaja her er det ihvertfall da.

post-169-1103886414_thumb.jpg

Endret av raziel014
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bullet-time har ingenting med sjokkbølgene å gjøre, så vidt jeg vet. Konseptet er at man filmer en scene med x antall kameraer (typ 100-150) som står rundt i ring. Ved deretter å kjøre et stillbilde fra alle kameraene på rekke og rad, oppleves det umulige; å kunne rotere et stillbilde.

 

Sekvensen i begynnelsen på The Matrix, der Trinitiy hopper opp og sparker politimannen, er et godt eksempel.

Endret av PeeJay
Lenke til kommentar

Her er instruksene som funlgte med:

 

"Extract the bullettime.cfg to Youraccount/half-life2/hl2/cfg

In game open up the console and type: Exec Bullettime.cfg"

 

I samme mappe ligger chapter1 - 7(eller whatever).cfg-filene også. Tror også det går an å skrive "exec filepath. filename.cfg" i console også.

 

EDIT: Har legt også ved bildet også som jeg selvfølgelig glemte i går på den første posten.

Endret av raziel014
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...