Onkel Kompost Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Det der så stygt ut. Hva merke var det kortet? Godt at det gikk bra i alle fall. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hadde jo spelt Half Life 2 og CS dagen før med kortet. Rart ting skjer sånn plutslig tipper du kansje slo borti visse komponenter når du monterte vannblokka. Skaden vises somregel ikke før senere, kjapt og brutalt jeg kondolerer.. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 man skal helst kjøre det i 4 dager før man putter noe på saken.. :S Så mye? 24 timer er vel nok? Tror det skulle holde. kort og greit, så lenge som du gidder =) jo lenger jo bedre... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 kort og greit, så lenge som du gidder =) jo lenger jo bedre... Gikk rett på sak jeg Huffa ikke bra det dær, hvilket kort var det? Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Tviiiler på at det skjedde uten grunn Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 ekstremt trist Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 man skal helst kjøre det i 4 dager før man putter noe på saken.. :S Så mye? 24 timer er vel nok? Tror det skulle holde. Det går vel med 24 timer, men jeg vil på det sterkeste anbefalle 24 timer, skal fyre opp min vannkjøling i dag eller i morgen, og den kommer til å kjøre i 4 døgn hvertfall Better safe than sorry, miste 15000kr+ for å være litt slapp er en lei sak Lenke til kommentar
Såkk Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Det suger... Kondolanser er sendt herifra... Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Stakkar men god jul Kva betalte du for korte? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Er det Peltier jeg ser? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg kondolerer.. Bra det ikke gikk være.. tenk om huset hadde brent ned - eller værre: resten av pcen hadde blitt ødelagt (/spøk) Du får prøve å ha en god jul videre, da.. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 WOW. var jo ikke litt svart heller da. utrolig kjipt :S Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Triste greier, dette. Forklar hvordan du gikk fram når du monterte kjøleren, så kanskje du/vi/folk på dette forumet kan finne ut hvor den eventuelle feilen lå Vanvittig unødvendig start på julefeiringa for deg. Mvh, Rasgar Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Begynte å føle meg utrygg. Kanskje jeg burde skru av pcen i ferien når jeg ikke er hjemme? BILDE Lenke til kommentar
kjaure Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Jeg sover med PCen på. PCer lager en giftig gass (tror det er ozon), men jeg vet ikke hvor mye og om denne gassen er helsefalig i små mengder. Lufter godt når jeg sover jeg. Endret 24. desember 2004 av kjaure Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ozon er ikke farlig. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Det var jo noe av det sykeste jeg har hørt. Hva for et skjermkort tar fyr?????? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Triste greier, dette. Forklar hvordan du gikk fram når du monterte kjøleren, så kanskje du/vi/folk på dette forumet kan finne ut hvor den eventuelle feilen lå Vanvittig unødvendig start på julefeiringa for deg. Mvh, Rasgar Var jo ikkje så innvikla det.... litt goop på ram brikkene og gpu så smelte eg på kjølern. Skal skru den av no tentke eg, eller kanske det blir i morgen. King_mephisto: Nei, vannkjølingsblokk. Lenke til kommentar
CCTSM Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ozon er ikke farlig. Ozon er en giftig gass, men PC'er lager ikke ozon i det hele tatt. CRT-skjermer med ødelagt isolering KAN lage små mengder ozon, men da ville du ha kjent lukten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå