Pjakk Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Hei jeg leter etter socket a hovedkort med de 4 hullene rundt cpu socketen. For å feste kjøling(vann). Siden hovedkortet jeg har ikke har dette fra før a. Noen som har noen og anbefalle? Gjerne billige ;P Endret 24. desember 2004 av santaxx Lenke til kommentar
snole Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Asus A7V600 har de hullene. Integrert lyd og Gigabit, SATA, ATA133 & 8stk USB (4 bak og mulighet for 4 til via kabinett e.l.). Etterfølgeren koster 429,- her. Endret 24. desember 2004 av snole Lenke til kommentar
GoBu Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 kjøpt deg vannkjøling settet i julekalenderen i dag eller?? Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Asus A7V600 har de hullene.Integrert lyd og Gigabit, SATA, ATA133 & 8stk USB (4 bak og mulighet for 4 til via kabinett e.l.). Etterfølgeren koster 429,- her. Nydelig takk takk ;D Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 kjøpt deg vannkjøling settet i julekalenderen i dag eller?? Hehe nei men det har jeg snart! Egentlig ikke noe vits da siden jeg har et komplett vannkjøling sett fra før a bare mangla feste greier siden den også trengte jeg de hulla på Men siden det er så billig så kjøper jeg det nye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå