Mala Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Eg har en bluetooth usb dongle av typen BT-DG03. Den funket som bare &%¤/ før eg installerte SP2(lenge siden) Men nå nekter den altså å fungere. Det står at eg mangler License dritt fra Microsoft.Eg kan bare motta filer Fra maskinen til min Z600,men ikkje omvendt Dette er skikkelig fibernisse!! Har prøvd på Epox sine sider men ingeting funker! Vurderer å slette SP2 pga dette! Noen som har noe peil på ka eg kan gjøre? EDIT: Åssen i helvete fjerner man SP2??? kan man ikkje bare slette det slik man en gang kunne med SP1?? Endret 24. desember 2004 av Mala Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Ingen som har peil`? Lenke til kommentar
wormy Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg har en epox usb dongle (husker ikke hvilken versjon), men nå funer min mye bedre i SP2, med Windows drivere, sammen med min Nokia 6600. Før, i SP1, funka den nesten ikke... så det du sier virker litt merkelig :-\ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 selfølgelig er det stikk motsatt med meg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Prøver å slette SP 2 nu! (klikker alt sikkert ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå