mhagen3 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hei! Har satt opp siden www.ampa.no (jada, frontpage - men det er alt jeg "kan"...) Ser at windows internet explorer kommer med en sikkerhetsadvarsel når man går inn på siden. Er redd for at dette skal skremme vekk potensielle (og mindre datakyndige) gjester. Hvorfor får jeg denne feilmaeldingen? Tips til hva jeg kan gjøre for å fjerne den? Tar også i mot tilps / kommentarer til nettsiden generelt... mvh Martin Hagen Arbeidsmiljøpartner Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg får ikke noe melding i explorer og ja jeg har SP2 Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Det er ingen sikkerhetsadvarsel her, men har sett det på enkelte sider, ja. Da kom den opp pga. javascript, noe som kanskje er greien her og? Javascript eller ActiveX er uansett et onde, og du kommer nok til å klare deg greit uten dem også. Lenke til kommentar
er@ser Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Har opplevd å få sikkerhetsadvarsel på html filer jeg kjører lokalt. Når jeg slenger dette ut på nett er ikke det et problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå