Πεισιθάνατος Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Folkens! Jeg har funnet ut gåten. Som det står i signaturen min:Egget kom først. Evolusjonen sier: En "nesten-høne" la et "fullkommen-høne"-egg. Det sier seg jo selv, ikke sant? Dette fant jeg ut da jeg var seks år gammel... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hvordan kan en høne komme til verden uten egget og hvordan kan egget komme til verden uten høna?? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hvor vanskelig er det å forstå det; EGGET !! (oh, shit, jeg brukte caps og doble utropstegn.. o.Ô) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Det er klart egget ja, dinosauregg vandret sikkert lenge før noe som ligner på noe høne i det hele tatt TSP Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Egget kom først. Høna stammer fra muterte fugler, og alle fugler stammer fra en liten raptor-art, også raptorene la egg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 gud skapte jorda på 6 dager (og hvilte på den 7.) Altså han skapte fugler en av dagene, deriblandt en høne!!!! Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 gud skapte jorda på 6 dager (og hvilte på den 7.)Altså han skapte fugler en av dagene, deriblandt en høne!!!! Det er en annen teori.. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Uansett han skal ha vært sulten han som først prøvde å spise det egget som kom ut av ræva på hønene. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Høna..Blir ikke egg uten Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Ingen av delene kom først. Jo selvfølgelig egget når man tenker evulosjonsmessig. For dinosaurene la jo egg LENGE før høna ble utviklet. Så enkelte spørsmål går det bare ikke an å svare på. Som dette. Eller er det kanskje spørsmålet som er feil? SELVFØLGELIG er det! Hvis man sporer det tilbake generasjon til generasjon, vil vi til slutt havne på helt andre arter og helt andre dyr, som kanskje også la egg, men som ikke trenger å se ut som en høne i det hele tatt. Og spoler vi så langt tilbake som det overhodet er mulig, vil vi se amøber eller hva det enn var som var det første livet på jorda. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hvis egget kom først, hvor kom egget fra? Hvis høna kom først, hvor kom høna fra? Og hvis en "nesten-høne" la ett egg, hvordan kunne høna få et egg? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 EGGET! egget trenger ikke komme fra en høne(slik vi definerer en høne i dag) men høna MÅ komme fra egget... her er utvikingen: små celler - grupper av celler - små fisk - store fisk(fisk legger egg) - fugler - høne har mutert/utviklet seg fra fugler, sakte men sikkert gikk utviklingen fra en fug til en høne, med litt forandring på hvert egg som ble laget(kanskje ikke hvert egg da), og det utviklet seg etterhvert en høne, slik vi ser høner i dag, men den første høna som er 100% lik den vi ser i dag ble lagt av en høne som er 99,9% lik den vi har i dag, den høna er lagt av en som er 99,8% lik den vi ser i dag osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå