joda_321 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Folkens! Jeg har funnet ut gåten. Som det står i signaturen min: Egget kom først. Evolusjonen sier: En "nesten-høne" la et "fullkommen-høne"-egg. Det sier seg jo selv, ikke sant? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Skjønner ikke at man gidder å ta opp diskusjonen en gang. Har vært med i den så mangen ganger, og den ender aldri med noe svar uansett Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg tror ikke hønene la egg med en gang, først var det nok vanlig fødsel så ble det til egg fordi det hadde lyst og det såg kult ut Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Utviklingen er at det har blitt litt og litt høne. Så der blit litt sånn nesten greier ja. Men hvis du skal ha et absolutt svar så er det faktisk egget. Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Skjønner ikke at man gidder å ta opp diskusjonen en gang.Har vært med i den så mangen ganger, og den ender aldri med noe svar uansett Vel, nå har du fått svar Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Et annet dyr la et mutant egg som ble en høne! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Så er jo spørsmålet - hva er ei høne? Kan det være at den første "høna" faktisk var et pattedyr? Ergo, ikke kom fra et egg i det hele tatt? Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Så er jo spørsmålet - hva er ei høne? Kan det være at den første "høna" faktisk var et pattedyr? Ergo, ikke kom fra et egg i det hele tatt? Dersom den første høna var pattedyr var den ingen høne. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Var en skikkelig ålreit konklusjon ute på enttet en plass. Det endte med at mesteparten gikk i hønas retning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Høna - seff. Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Var en skikkelig ålreit konklusjon ute på enttet en plass. Det endte med at mesteparten gikk i hønas retning. Har du en link? den vil jeg se. *trett* Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Så er jo spørsmålet - hva er ei høne? Kan det være at den første "høna" faktisk var et pattedyr? Ergo, ikke kom fra et egg i det hele tatt? Da hadde den vært en slektning av høna. Sånn som eg ser det så er det DNA som definerer hva et dyr er. Og det er det første avkommet som bli "kvalisifert" som høne som blir dette. Dette avkommet kommer som egg da det er sånn høner gjør det.... Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Et annet dyr la et mutant egg som ble en høne! Den tror jeg mest på... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Høna - seff. Pøh! Egget! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Tror de kom på likt, LOL. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Det finnes svar på gåten; Egget. Gåten sier ingenting om at det må være et egg fra en høne. Det var dyr som la egg lenge før dyr som høna, vandret på jorden vår. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Det finnes svar på gåten; Egget. Gåten sier ingenting om at det må være et egg fra en høne. Det var dyr som la egg lenge før dyr som høna, vandret på jorden vår. Skulle til å si det samme, når jeg fant tråden TSP Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Det finnes svar på gåten; Egget. Gåten sier ingenting om at det må være et egg fra en høne. Det var dyr som la egg lenge før dyr som høna, vandret på jorden vår. ugg, "look watson, a bird!!!"... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) *misforsto* Endret 22. januar 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå