Gå til innhold

Hvor stygt kan noe bli? Tanker om VG Nett

dan1el

Anbefalte innlegg

Det å kalle Pantera for et "voldelig satanistisk underground-band med våpenfetish" er å gå litt langt syns jeg... :hrm:

Det var foressten den stygge tilskueren som hadde våpenfetish og var helt bombesikker på at Pantera brukte hans tekster... :(

Greit de har kanskje litt "destruktive" tekster, men dette mener jeg at er å gå litt vel langt...

Men alle har sine meninger, men ingen av medlemmene i Pantera er hverken voldelige, sataniske og de er heller ikke et undergrundsband...

Hva det angår fansen er noe annet... For meg kan de være akkurat hva de vil, men Pantera er IKKE noen av de nevte tingene...

Det med undergrundsband vet jeg, fordi det var en god del fans som deltok i den avdøde gitaristens begravelse... Et undergrundsband har som oftest bare en liten gruppe mennesker som fans... Som f.eks. D.D.E....

Ellers var det genialt skrevet, men jeg som fan tok meg litt nær av det du skrev der, det er noe jeg håper du forstår...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det å kalle Pantera for et "voldelig satanistisk underground-band med våpenfetish" er å gå litt langt syns jeg... :hrm:

Det var foressten den stygge tilskueren som hadde våpenfetish og var helt bombesikker på at Pantera brukte hans tekster... :(

Greit de har kanskje litt "destruktive" tekster, men dette mener jeg at er å gå litt vel langt...

Men alle har sine meninger, men ingen av medlemmene i Pantera er hverken voldelige, sataniske og de er heller ikke et undergrundsband...

Hva det angår fansen er noe annet... For meg kan de være akkurat hva de vil, men Pantera er IKKE noen av de nevte tingene...

Det med undergrundsband vet jeg, fordi det var en god del fans som deltok i den avdøde gitaristens begravelse... Et undergrundsband har som oftest bare en liten gruppe mennesker som fans... Som f.eks. D.D.E....

Hvor i artikkelen finner du navnet pantera nevnt?

det jeg skrev betyr at websiden er stygg. som sammenligning måtte jeg ha noe annet stygt...jeg kan ikke tenke meg veldig mange ting som er styggere enn den situasjonen jeg beskrev. "et voldelig satanistisk underground-band med våpenfetish" betyr altså i denne sammenhengen "et (HVILKET SOM HELST) voldelig satanistisk underground-band med våpenfetish" (selv om jeg tviler på at det er særlig mange av dem, så er ihvertfall IKKE pantera et av dem, såvidt jeg vet).

det som er litt kult er at ingen reagerer på dissingen av diverse politiske personligheter, men derimot et band jeg aldri har nevnt..

Lenke til kommentar
Hvor i artikkelen finner du navnet pantera nevnt?

Jeg bøyer meg i støvet siden du ikke mente noe diss til Pantera og beklager for mitt innlegg...

Det var foressten et veldig bra innlegg, og det ble bedre nå som dette var oppklart :)

:w00t:

Endret av CreeVal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...