johnkey Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Har ein liten lcd skjerm som må ha lavare oppløysing, korleis fiksa eg det? Lenke til kommentar
johnkey Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Ingen som kan hjelpe meg her? Gjor det en gang før, men huskar ikkje korleis! Lenke til kommentar
meeg Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Da må du vel ha egen driver, som evnt. følger med den lille LCD skjermen. Har du sjekket produsentens hjemmeside? Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Mindre oppløsning enn 800x600? Da må det virkelig være liten skjerm, da de fleste 15"'ere er på 1024x768 (tror jeg da). Uansett.. om du bruker windows, kan du gå inn på kontrollpanelet (control panel)->skjerm (display) og innpå instillinger (settings) og sette ned screen resolution der. edit: kan vel hende jeg misforsto problemet litt Kom på nå at det ikke går an å sette mindre enn 800x600 i display options i windows xp.. Endret 24. desember 2004 av ZiggWarth Lenke til kommentar
opticus Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) cut'n paste fra en side: From the Start menu, click Control Panel. Click Appearances and Themes. Click Display. Click the Settings tab. Click Advanced. Click the Adapter tab. Click List All Modes. Select 640 by 480, 256 Colors, 70 Hertz. Click OK. Click OK. Click Yes to retain the setting. Click OK. From the File menu, clcik Close to exit Appearances and Themes. This enables 640 × 480 screen resolution permanently. Uansett.. om du bruker windows, kan du gå inn på kontrollpanelet (control panel)->skjerm (display) og innpå instillinger (settings) og sette ned screen resolution der. dette er ikke korrekt, xp støtter egentlig ikke mindre enn 800*600 Endret 24. desember 2004 av opticus Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Uansett.. om du bruker windows, kan du gå inn på kontrollpanelet (control panel)->skjerm (display) og innpå instillinger (settings) og sette ned screen resolution der. dette er ikke korrekt, xp støtter egentlig ikke mindre enn 800*600 Jeg kom på det til slutt jeg også Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 I tidligere windowser har jeg rotet i registeret for å gjøre om oppløsningen. Vet ikke hvor desverre, men dette er kanskje en mulighet, til å overstyre skjerminnstillingene som ikke vil lavere enn 800x600. Noen som kan fortsette her for meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå