bergaloevera Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=15281472 Jeg solge nå den gjenstanden over på QXL. Dette er ganske stort og tungt og selvfølgelig var det en fra Sola (Ved Stavanger) som kjøpte det.. Jeg bor selv i Oslo området så da blir det å sende det på en eller annen måte. Noen som kan komme med forslag og pris på beste måten å frakte dette på? Posten regner jeg med er utelukket.. Når jeg kjøpte det fikk jeg tilsendt med tollpost. Hvordan ser dere på den transportmetoden? Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Hallo!? kjører ikke 45 mil ganger 2 for å levere altså.... EDIT: Tviler også på at kjøper gidder å hente.. Han betaler for frakten anyway Endret 24. desember 2004 av MicrolaXx Lenke til kommentar
Fr3drik Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Det ble værre Er det ikke mulig å ordne noe med å sende pakker per buss? Jeg mener, pakke inn annlegget og sende den per buss via bagasjerom. Ettersom bussene stopper, leveres pakka på rutebilstasjonene og blir henta videre osv. Tror jeg hørte om det en gang - kanskje det er mulig? Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Ring til et transport firma og spør om de skal lever noe i området der. De bruker somregel å ha store trailere, og de bruker ofte å ha ekstra plass i trailerene. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Slettet et par totalt meningsløse innlegg av Fr3drik. Første del av Innlegg nr.2 til trådstarter virker derfor noe merkelig. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Posten regner jeg med er utelukket.. Når jeg kjøpte det fikk jeg tilsendt med tollpost. Hvordan ser dere på den transportmetoden? Hvis du fremdeles har orginalembalasjen til anlegget er nok Tollpost det beste du kan velge. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Bud generelt e vel den beste måten (DHL, Tollpost osv.). Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Noen som vet ca hva det vil koste? Det er 45 mil herfra og dit det skal. Anlegget ser dere bilder av på den første linken. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Noen som vet ca hva det vil koste? Det er 45 mil herfra og dit det skal. Anlegget ser dere bilder av på den første linken. Det svaret er bare en telefonsamtale unna. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Linjegods, DFDS Transport, Tollpost Globe, TNT, DHL... You name it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå