jaymz Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Har lastet ned en filmsnutt fra dc++ som ikke lar seg slette. Det står at den brukes av et annet program eller bruker. Noen som har en ide om hvordan jeg får fjernet den. Når jeg prøver å spille den(kommer ikke fram noe bilde) eller slette den, tar operasjonen 100% av cpu. Jeg må da restarte maskinen. Har fjernet Movie Playern (tror jeg), Det er det eneste programmet jeg har kjørt filmen på. God Jul Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Har du lukket DC++ da? Hvis ikke bør denne gjøre jobben: http://www.softwarepatch.com/software/moveonboot.html God jul Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Takk for link. Prøvde programmet, men fila viste seg å være en av den hardføre sorten. Programmet ville ikke slette filmen. Det stod og tenkte lenge. Det førte bare til at sletteprogrammet hengte seg. Noen andre forslag? Ps: Har lukket dc++ og restartet maskinen 10 ganger Endret 24. desember 2004 av jaymz Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Etter å ha restartet maskinen 2 ganger var filen borte. Igjen takk, og fortsatt god jul Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Takk for link. Prøvde programmet, men fila viste seg å være en av den hardføre sorten. Programmet ville ikke slette filmen. Det stod og tenkte lenge. Det førte bare til at sletteprogrammet hengte seg. Noen andre forslag? Ps: Har lukket dc++ og restartet maskinen 10 ganger Prøv å gå i sikkerhetsmodus, ved å trykke F8 ved oppstart. Så skal det gå ann og slette fila Lenke til kommentar
Solid Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Vi håper du ikke har lasta ned pr0n-film til foka sin pc da :!: ! Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Vi håper du ikke har lasta ned pr0n-film til foka sin pc da :!: ! :!: Lenke til kommentar
KyusS Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Last ned en liten fil som heter xpavifix.inf (husker ikke helt som det staves akkurat slik, sitter ikke på hjemme PC'n nå) og kjør denne. Denne fikser problemet med video-filer som ikke lar seg slette på vanlig måte. Lenke til kommentar
Vims Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Har lastet ned en filmsnutt fra dc++ som ikke lar seg slette. Det står at den brukes av et annet program eller bruker. Noen som har en ide om hvordan jeg får fjernet den. Når jeg prøver å spille den(kommer ikke fram noe bilde) eller slette den, tar operasjonen 100% av cpu. Jeg må da restarte maskinen. Har fjernet Movie Playern (tror jeg), Det er det eneste programmet jeg har kjørt filmen på. God Jul Det virker som du har lastet ned en korrupt avi-fil. Da tar det evigheter før explorer er ferdig med å prøve å lese den. Fint du klarte å fjerne den Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg hadde samme problemet. Det JEG måtte gjøre var å avinnstallere hele DC++. Da gikk det an å slette filen. Lenke til kommentar
olajacob Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg søkte bare etter filnavnet i regedit og slettet symbolet der. Da kunne jeg slette filmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå