Peprepupp Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei! Sitter med en ca to år gammel Powerbook her og prøver å få den på nett. Det som er problemet er at jeg ikke finner hullet til nettverkskabelen. Det er trådløst nettverkskort på den, men det burde vel være et hull til kabel også? Hvor er det? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei! Sitter med en ca to år gammel Powerbook her og prøver å få den på nett. Det som er problemet er at jeg ikke finner hullet til nettverkskabelen. Det er trådløst nettverkskort på den, men det burde vel være et hull til kabel også? Hvor er det? kanskje du har bare trådløst nettverkskort!? Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Hmm... Det virker sånn. Men det er jo ingen andre hull her heller! Ikke usb, ekstern skjerm eller noen ting. Det eneste er til headphones. Finner ikke noe lokk heller. EDIT: Det var fint jeg skrev om lokk, for da fant jeg det! Takk for hjelpen uansett Endret 24. desember 2004 av Peprepupp Lenke til kommentar
dmx Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hmm... Det virker sånn. Men det er jo ingen andre hull her heller! Ikke usb, ekstern skjerm eller noen ting. Det eneste er til headphones. Finner ikke noe lokk heller. EDIT: Det var fint jeg skrev om lokk, for da fant jeg det! Takk for hjelpen uansett hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå