surfin atari Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Har litt problemer med bios/oppstart som jeg håper kan postes her.. Når maskinen skal starte bruker den veldig lang tid hvor den bare henger. Det står press del eller f1 for bios, men det fungerer ikke. Etter ca 2 minutter finner den disker og starter så opp windows xp (home) som normalt. Har en helt ny Coop-pc. Håper noen kan hjelpe meg å forstå om dette er en hw feil eller noe med XP systeminnstillingene.. og god jul! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Kjøpte du den på coop? Lenke til kommentar
surfin atari Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 yeah, det er en real coop-pc. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 finnes en egen tråd for denne pcen se om minne teller opp (sent) Bios-> Set optimized (...) Lenke til kommentar
surfin atari Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg satte bios optimized, det var etter det at trøbbelet kom.. Men nå kommer jeg ikk inn i bios en gang fordi den henger helt til den plutselig finner diskene og så braser rett inn i XP-loadingen Skal sjekke coop-tråden takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå