fUuGeL Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei! Har nettop formatert maskinen og lagt inn XP på nytt.. Etter at jeg installerte driverene til skjermkortet vil ikke windows boote.. Det stopper etter XP logoen har vist på skjermen i ca 3 sek. Etter det blinker Num-, Caps- og Scroll-lock på tastaturet en gang og skjermen blir svart. Har ikke forandra noen ting på maskinvaren etter sist jeg hadde windows inne. Forslag? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Prøv og ta og start i sikkerhetsmodus og se om det går.. Trykk på F8 som fader ved booten, da kommer du i sikkerhetsmodus. Kommer du deg inn kan du evt. prøve med systemgjenoppretting Lenke til kommentar
fUuGeL Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Funker helt fint i safe mode.. Også hvis jeg fjerner skjermkort driverene så botter windows normalt.. Kommer vel ikke så langt med systemgjennoppretning når windows er 2 minutter gammelt? Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 hvilket skjermkort har du da? om du har NVIDIA GEFORCE og du har den nyeste driveren så kan du prøve å installere en eldre driver. se om dette funker bedre. nei du kommer ikke særlig langt med systemgjenoppretting hvis Windowsen din er 2 min gammel. Lenke til kommentar
fUuGeL Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Har Sapphire X800XT VIVO 256MB.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå