Fr3drik Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) .. latterlig med stor L Høres ut som et magisk verdensrom fullt av cyber (?) Hva er galt med "internett".. Cyberspace høres ut som en noe dårlig betegnelse fra en sci-fi film fra 60 tallet der Dark Master Dr. X of doom invanderer Cyberspace med MegaDestroyerkillers. Finner du dummere ord skal du få lavalampa mi. (legger ved bilde under) Endret 23. desember 2004 av Fr3drik Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Fredrik, du må nok gi fra deg lavalampa di .. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Willam Gibson, Amerikansk science fiction forfatter. "Cyberspace is the `place` where a telephone conversation appears to occur. Not inside your actual phone, the plastic device on your desk. Not inside the other person's phone, in some other city. _The_place_between_ the phones. The indefinate place _out_there_, where the two of you, human beings, actually meet and communicate." Bruce Sterling [The Hacker Crackdown] Edit: Lampa kan du sende i posten Endret 23. desember 2004 av Frekkas Lenke til kommentar
Fr3drik Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Var vel litt kjapp der Kan vi glemme dette hvis jeg sender deg et fint bilde av den over mail istede? Gla i den lampa Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Cyberspace er kult ord da. Og, ja, det er litt sci fi, men jeg elsker det og derfor syns jeg ordet er litt kult. Lenke til kommentar
Fr3drik Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Finnes ikke fnugg av kult! Er så tragisk at man kan gråte av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå