Plomma2 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei. Nå er klokka mi 00:00 og jeg kjeder meg litt så jeg lager en tråd om julaften. Istede for at vi skal få et tonn med små tråder om alt mulig, så kan vi vel samle alt her? Kanskje litt tidlig å fylle ut enda, men kan vel ta det i løpet av dagen Hva gjorde du? Hva spiste du? Hva fikk du? Var det det du ønsket deg? Fikk du noe annet som du ikke ønsket deg, men ble veldig glad for. Og den slags. God Jul folkens Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 *Host* SO3 *Hark* Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg VET at jeg får klokke. Og at jeg får snowboardbukse. Og det er vel egentlig det eneste jeg ønsket meg. Så, *yay*, jula ble vel en suksess i år også. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg vet at jeg skal få megg en kånge pc-stol....så jeg blir vel bare sittende i den foran pcen jula! 24/7!! Lenke til kommentar
simes Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Det eneste jeg VET at jeg får, er Return of the king extended ed.. Håper jeg får litt penger, selv hvor kjedelig jeg vet det er. Det trengs nå. Da kan jeg uansett også ta bruk av play.com sitt juletilbud! Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Herregud! Lager dere ønskeliste enda?!? Er dere alle i puberteten enda? Jeg har ikke snøring om hva jeg får til jul Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Herregud! Lager dere ønskeliste enda?!? Er dere alle i puberteten enda? Jeg har ikke snøring om hva jeg får til jul De kan jo ønske seg noe uten å ha ønskeliste, det gjør sikkert du også det. Herregud! ønsker du deg noe?!? Er du i puberteten enda? -- Ønsker meg penger jeg,så jeg kan oppgradere dataen. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg ønsker meg minus-grader ute, så snøen holder seg gjennom dagen... Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg ønsker meg minus-grader ute, så snøen holder seg gjennom dagen... Jeg ønsker meg en bror som kan rettningslinjene på rams... (siggen din) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Har fått nye vinterdekk, og det er jo greit. Da sparte jeg de pengene. Ellers har jeg ikke ønsket meg noe som helst, da jeg stort sett har alt jeg trenger. De tingene jeg evt kunne ønsket meg, er for dyrt. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Ønsker meg digi kamera, og jeg er rimelig sikker på at jeg får det.. Og jeg får noen penger er vel rimelig sikkert så.. fin jul ja, gleder meg mest til maten da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg ønsker meg en fin jul, og at familien og venner får det fint. Yay! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Dagen min til nå: 10.00 - jeg vakner av at far brøler at jeg må stå opp 10.10 - sjefen til sommerjobben ringer på døra og gir meg konfekt 10.30 - jeg drar sammen med far min og noen andre og jogger i en skog, denne skogen ligger rett ved en fabrikk der man brenner råtne dyr. Jeg jogger 1 og en halv mil og blir veldig veldig kvalmen. 12.00 - Jeg kommer hjem 12.30 - Jeg har dusja og spist 20 mandariner på rekordtid. 12.50 - Jeg kjeder meg og begynner og se litt på hw.forum. 13.00 - Jeg skriver dette innlegget og ønsker dere EN RIKTIG GOD JUL! 13.15 - Spiste en del riskrem. 13.20 - Kjørte til en gård og fikk se ei geit naboen hadde fått til jul, vi gikk tur med den. 13.50 - Kom hjem igjen og la julegaver under treet. 14.00 - Kjørte til farmor for å hente enda mer julegaver. 14.40 - Etter et lengre opphold hos min snakkesalige farmor kjørte jeg hjem og putta pakkene under treet. 14.50 - Gikk til naboen og mobba han over at han vaska bilen og var sent ute. 15.00 - Kjeda meg og sjekka forum.hw.no 15.18 - Oppdaterte dette innlegget... tjohei, FORTSATT GOD JUL FOLKENS! Endret 24. desember 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jula er jo drid kjedelig jo. Samme driden hvert år, 2 par sokker på en genser , + div julegodteposer fra besteforeldre. å søppel. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jula er jo drid kjedelig jo. Samme driden hvert år, 2 par sokker på en genser , + div julegodteposer fra besteforeldre. å søppel. Dakkar, det var en kjedelig jul. Her i huset eier julen alt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Julen har startet ypperlig med snø som kom i natt. Ungene har fått hver sin presang som julenissen var med i natt, så de er i full krig med hvert sitt sjørøverskip. Vival la Christmas Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Vival la Christmas god jul alle sammen. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Dagen min så langt: 04:00 jeg sovner endelig etter å ha sett mange filmer. 09:00 Jeg våkner av alarmen 11:00 Jeg står opp, dusjer og kler på meg 12:00 Går i kirka (en gang i året jeg gjør det) 14:00 jeg kommer hjem, henter godteriet mitt fra strømpa og setter meg forran pcen for å se Disney tegnefilmer på NRK1 som går akkurat nå! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Ungene har fått hver sin presang som julenissen var med i natt, så de er i full krig med hvert sitt sjørøverskip. Også sitter du her Dotten? Ned på gulvet og lek! Nei. Har ikke skjedd så mye. Stod opp i 10 tia elns. spiste frokost og snakka litt i stua. Nå sitter jeg her og angrer jeg ikke satte på ovnen før :/ Er mest interessert i maten da jeg har spist sunn mat i nesten hele år mtp. treninga. Jula er unnskyldningen til å spise god, masse og feit mat. namnamnam. Bort med proteinshaken og inn med ribba! (ja, veit jeg angrer etterpå ) Hehe, det med presanger er en annen ting da - ikke noe som egentlig bryr meg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg