Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bestillt jeg også, håper jeg fikk med meg en av de 50+ de hadde på lager.

La til en GPU blokk også.

god jul folkens :xmas:

Hvilken er det som passer med dette settet, og er gpu skjermkort? :blush:

https://www.psdata.no/ps.asp?urlAction=details&IT=108482

Lurer på om den passer til 5900 Ultra kortet mitt.. Hmm, skulle så absolutt fått det til å bli roligere det å..

Nå vil jeg lege til en slik gpu blokk, men litt tvilsom...

Når den skal bli lagt til, så går jeg jo under "endre ordre, og da legger til," men jeg er redd at jeg da automatisk da vil bli flyttet bakover i køen, og derfor må vente til de igjen får vannkjølingen inn på lager... Hva tror dere det vil fungere? :hmm:

Lenke til kommentar
Bestillt jeg også, håper jeg fikk med meg en av de 50+ de hadde på lager.

La til en GPU blokk også.

god jul folkens :xmas:

Hvilken er det som passer med dette settet, og er gpu skjermkort? :blush:

https://www.psdata.no/ps.asp?urlAction=details&IT=108482

Lurer på om den passer til 5900 Ultra kortet mitt.. Hmm, skulle så absolutt fått det til å bli roligere det å..

Når den skal bli lagt til, så går jeg jo under "endre ordre, og da legger til," men jeg er redd at jeg da automatisk da vil bli flyttet bakover i køen, og derfor må vente til de igjen får vannkjølingen inn på lager... Hva tror dere det vil fungere? :hmm:

Vent til du får bekreftelsen , så sender du dem en mail med det du ønsker skal legges til ordren.

Lenke til kommentar

Samme dilemma som jeg hadde. Jeg bestillte, og sendte dem mail snarest om at jeg ønsket å slå samme de to ordrene, men nå er den ene under sendte ordre, mens den andre ikke er behandlet enda...Er bekymret her.

Lenke til kommentar
Til dere som lurer på socket 754. Det passer! Bruker dette settet selv på min Athlon64 3200+

Si hvilket hovedkort du har da!

Har et Gigabyte K8NS HK. Installasjonen gikk smertefritt. Jeg har aldri hatt vannkjøling før, så det burde vel si sitt. Temperaturen på CPU er i skrivende stund 28 grader. Kjører radiatoren på laveste hastighet. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
laburk' date='24/12/2004 : 01:08'] Jeg har fått ordrebekreftelse, og det står det at antall på lager er 0.

betyr dette at jeg var for sen, eller at det ikke er igjen noen no?

Takk!

Du rakk det nok :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...