Wildthing Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Det tok ca 35 min det. Hadde det ikke vært tvil om det passet for flere,ville det vel gått kvarteret tipper jeg Men jeg fikk en Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Kan ikke si annet enn at dette var ett av årets flopper. Makan til tilbud. Varte i 39 minutter.... Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 De hadde nok fler... sto tross alt 50+ Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Bestilte kl. 00:33 - 34 på lager Sjekket kl. 00:38 - 0 på lager Wow Endret 23. desember 2004 av jokab Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Da jeg bestilte var det 46+ igjen, så jeg regner med at min ble safet ned fra hylla før dere nerder gikk berserk. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 denne har jeg lyst på ! jeg trenger et raskt svar. ville det vært mye problem å hekte denne kjølinga på en GPU kjøleblokk og ikke den CPU blokka som følger med ?? Epz. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Kan ikke si annet enn at dette var ett av årets flopper. Makan til tilbud. Varte i 39 minutter.... Prisen gjelder nok for alle som bestiller den 24. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Noen som har fått sånn mail tilbake med bekreftelse? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 DET kan man kalle jule rush, fikk shoppa en jule gave til meg selv der hmmmm.. jeg var nok litt vel nølende denne gangen. men fikk kjøpt meg julegave til meg selv i går da : 6800LE så det får holde litt det. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 neon som har fått ordrebekreftelse? Lenke til kommentar
ps.no Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Tja.. vet nesten ikke helt hva jeg skal si jeg. Kommer ikke helt som en overraskelse at vi kom til å gå tom for dette settet, men at det skulle skje på 30min hadde jeg ikke trodd. Anyway.. det jeg ønsker å si, er at selv om vi nå er tom på lager, vil alle som bestiller frem til midnatt julaften få settet til julekalender prisen. Kan desverre ikke gi eksagt leveringstid for de som bestiller nå, men dette vil vi sjekke opp en av de første dagene i romjulen. God jul til dere alle sammen! Lenke til kommentar
Same- Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Kan ikke si annet enn at dette var ett av årets flopper. Makan til tilbud. Varte i 39 minutter.... Prisen gjelder nok for alle som bestiller den 24. NB: Tilbudet gjelder bare i dag og i utgangspunktet kun så langt butikkens lager rekker! Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Passer denne til abit a17 ? Ønsker meg ny cpu kjøler til jul(vifte) til nesten samme prisen jo .. skal jeg heller kjøpe meg denne ? Har en P4 2.8GHz . Hva tror dere tempen kommer på sånn ca da? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Tja.. vet nesten ikke helt hva jeg skal si jeg.Kommer ikke helt som en overraskelse at vi kom til å gå tom for dette settet, men at det skulle skje på 30min hadde jeg ikke trodd. Anyway.. det jeg ønsker å si, er at selv om vi nå er tom på lager, vil alle som bestiller frem til midnatt julaften få settet til julekalender prisen. Kan desverre ikke gi eksagt leveringstid for de som bestiller nå, men dette vil vi sjekke opp en av de første dagene i romjulen. God jul til dere alle sammen! Supert Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Wee Bestilte meg to stk jeg =) Modde den ene til nb/gpu =) God jul folkens - Bestilte forresten 400Verbatim DVD+R-plater fra PS-Data her forleden også, hehe Det var svinbillig! Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg har en amd athlon 3000+ og socket a hovedkort men det er ikke hull rundt cpu'en for feste av kjølere på hovedkortet vil ikke denne passe da? Eller funker det med slik det er fra før med de klemme sakene? Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Bestillt jeg også, håper jeg fikk med meg en av de 50+ de hadde på lager. La til en GPU blokk også. god jul folkens Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Bestillt jeg også, håper jeg fikk med meg en av de 50+ de hadde på lager.La til en GPU blokk også. god jul folkens Hvilken er det som passer med dette settet, og er gpu skjermkort? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Noen som har fått ordrebekreftelse pr. mail? For 3. gang? Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Tja.. vet nesten ikke helt hva jeg skal si jeg.Kommer ikke helt som en overraskelse at vi kom til å gå tom for dette settet, men at det skulle skje på 30min hadde jeg ikke trodd. Anyway.. det jeg ønsker å si, er at selv om vi nå er tom på lager, vil alle som bestiller frem til midnatt julaften få settet til julekalender prisen. Kan desverre ikke gi eksagt leveringstid for de som bestiller nå, men dette vil vi sjekke opp en av de første dagene i romjulen. God jul til dere alle sammen! Og God jul til PSData, min favoritt nettbutikk! Hyggelig at tilbudet varer selv om det er tomt på lager! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg