HetrTiXc Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=256895 Her er i hvert fall hva du kan bruke i den... Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Bobler? Det er går ingen bobler gjennom mitt vannkjølingssystem. Den eneste luften der er samlet i tanken. Det bobler jo når du starter alt opp for første gang og all luft i systemet blir byttet ut med vann Ja, det er sant. Trodde det var snakk om konstant bobling. Kunne ikke skjønne at noen ville ha det, hehe. Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Noen som har testa hvor langt opp man kan dra en prescott 3.2ghz med denne kjøleren? Er det til å bli høy i hatten av eller? Endret 1. januar 2005 av Vu-caN Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Har en xp som ligger på 99+ ved full load, og 79 ved idle, kan dette settet hjelpe meg litt og er det verdt å vente helt til 16 februar som det står på ordrebekreftelsen? Tror jeg ikke har økonomi til å kjøpe noe til fullpris, så det blir enten eller... Hva kjøler har du på den? Den må jo nesten garantert være satt på feil om det da ikke er noe feil med måleren Lenke til kommentar
am3k Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Det finnes en egen tråd for dette settet under vannkjøling. Diskusjon/spørsmål vedr. dette settet kan me fordel stilles der. Videre diskusjon kan tas der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg