anbar Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 arg, glemte at når jeg bruker neglen så vil all fettet fra mine fingre legge seg på pinnene, ser allerede sporene til det... ny 64 koster 1500, men det har jeg ikke råd til på noen uker.... hm... pc fri vår? Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Lykke til, anbar, håper det går bra! Edit: hørtes ikke bra ut, får håpe du slipper å kjøpe ny... Endret 31. desember 2004 av bK_Coder Lenke til kommentar
anbar Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) edit: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jeg fikk alle pinnene oppi!!!! beklager admin for unødvendig mye smily's, men for meg er dette et gledesutbrudd av de sjeldne ikveld!!!!!!!!! Endret 31. desember 2004 av anbar Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Vær tålmodig. Så skal det der antageligvis gå helt greit. Bare ta tida til hjelp. Been there done that Lenke til kommentar
anbar Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 skal nå straks få satt igang maskinen... fester vannblokken nu as we speak... så får vi HÅPE at prossesoren fortsatt duger... hvis ikke må jeg vel bare kjøpe nytt... Lenke til kommentar
sdn Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Bra å høre at du er lykkelig Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Ser du leser, anbar. Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 tja... jevla mye søl når jeg skulle korte ned ledninger... begynner å bli jevla trøtt... med tanke på at jeg skal på jobb klokken 1 imorgen ... har fortsatt ikke testet cpu...skal gjøre det nu... cross all the thums youve got Lenke til kommentar
anbar Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) fikk ut lufta,og får opp bios, har ikke koblet til diskene enda.... men at den får opp bios betyr jo at cpu ikke er ødelagt... prøver å boote før jeg legger meg... men jeg må jo bare rope haleljua!!!! skal legge ut alle bildene jeg tok iløpet av kvelden slik at andre som kan komme i samme situasjon som meg, klarer å komme seg videre... men er det noen som vet hva man skal gjøre om man har fått en sprut i kjeften, halsen begynner å hovne? edit: situasjons endring edit 2: 32 grader idle, i bios, velogmerke... men den maser om cpu vifte hele tiden... mulig å få slått av den? Endret 31. desember 2004 av anbar Lenke til kommentar
anbar Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 men hardiskene vil ikke boote av en eller annen grunn... kommer overklokking failed... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 edit 2: 32 grader idle, i bios, velogmerke... men den maser om cpu vifte hele tiden... mulig å få slått av den? Du har jo en cpu vifte da, på radiatoren. Bilde av settet montert: Lenke til kommentar
Errae Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 bråker pumpen og viften mye ? lurer nemlig på å slenge ei papst vifte på ordren viss viften bråker mye ;D Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 bråker pumpen og viften mye ? lurer nemlig på å slenge ei papst vifte på ordren viss viften bråker mye ;D Nei, det bråker så og si ingenting på laveste innstilling Lenke til kommentar
Errae Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 og det gir god kjøling ? gleder meg til å sette inn dette i mitt I&S 981 med støydempningsputer av jern ;D håper at pc'en blir så stille som mulig ;D Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) og det gir god kjøling ?gleder meg til å sette inn dette i mitt I&S 981 med støydempningsputer av jern ;D håper at pc'en blir så stille som mulig ;D Ligger nå på 26grader på laveste innstilling. Endret 31. desember 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Usj... Bekreftet Dato her: 16Februar 2005. jaja jeg har vel ikke noe hastverk da. noen flere en "marius_EV" som har fått testet dette settet nå da? tenker spesielt på Socket A Barton prosessor ved Idle og Max load? hmm lurer på om jeg vil klare 45-50C grader under belastning, noe jeg ikke klarer nå på en billig luftkjøling (100.-kr?) Load temp er nå fra ca 55-59C grader... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) noen her med I&S 981 som har prøvd å montere å har noen tips ? Vet det der god plass, men det finnes vel noen som har en fiks ide ;D Endret 31. desember 2004 av Errae Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) yå ma fakka! Bakpå hovedkortet mitt, er det en liten blank plate. I bruksanvisningen til settet, står det det den skal fjernes! Den sitter jo dønn fast, og jeg lurer på om jeg gjør noe feil.. Kom med noen hint a EDIT: leif Endret 31. desember 2004 av c[`]laburk Lenke til kommentar
er@ser Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Huff, er det ikke litt lenge å vente til 16 februar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg