Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

edit: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

jeg fikk alle pinnene oppi!!!! :dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble::dribble:

beklager admin for unødvendig mye smily's, men for meg er dette et gledesutbrudd av de sjeldne ikveld!!!!!!!!!

Endret av anbar
Lenke til kommentar

fikk ut lufta,og får opp bios, har ikke koblet til diskene enda....

men at den får opp bios betyr jo at cpu ikke er ødelagt... prøver å boote før jeg legger meg...

men jeg må jo bare rope haleljua!!!! skal legge ut alle bildene jeg tok iløpet av kvelden slik at andre som kan komme i samme situasjon som meg, klarer å komme seg videre... men er det noen som vet hva man skal gjøre om man har fått en sprut i kjeften, halsen begynner å hovne?

edit: situasjons endring ;)

edit 2: 32 grader idle, i bios, velogmerke...

men den maser om cpu vifte hele tiden... mulig å få slått av den?

Endret av anbar
Lenke til kommentar

Usj... Bekreftet Dato her: 16Februar 2005. :(

jaja jeg har vel ikke noe hastverk da. :)

noen flere en "marius_EV" som har fått testet dette settet nå da?

tenker spesielt på Socket A Barton prosessor ved Idle og Max load? hmm lurer på om jeg vil klare 45-50C grader under belastning, noe jeg ikke klarer nå på en billig luftkjøling (100.-kr?) Load temp er nå fra ca 55-59C grader... :hmm:

Lenke til kommentar

yå ma fakka!

Bakpå hovedkortet mitt, er det en liten blank plate. I bruksanvisningen til settet, står det det den skal fjernes! Den sitter jo dønn fast, og jeg lurer på om jeg gjør noe feil..

Kom med noen hint a :thumbup:

EDIT: leif

Endret av c[`]laburk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...