anbar Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 da skal jeg sette på kjølinga kom akkurat hjem fra jobb, og fattern hadde hentet pakken fra mpx...så da skal jeg kaste vekk ldovenskapen og ta frem skaper trangen! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Har aldri hørt harddiskene så godt som nå Legger med et lite teaser bilde til dere som enda ikke har fått deres. Måtte modde kabinettet litt for å få radiatoren til å passe ordentlig. edit: vet det er et crappy bilde, men det er litt vanskelig å ta bilde av dataen slik den står nå... også er ikke jeg så veldig god fotograf.... Endret 30. desember 2004 av andesam Lenke til kommentar
anbar Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 nice oppsett andesam... men skal du fikse vga kjøler og? ser du har en "unødvendig" vifte der Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Bobler? Det er går ingen bobler gjennom mitt vannkjølingssystem. Den eneste luften der er samlet i tanken. Det bobler jo når du starter alt opp for første gang og all luft i systemet blir byttet ut med vann Endret 31. desember 2004 av MicrolaXx Lenke til kommentar
andesam Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 kan hende jeg oppgraderer vannkjølinga til å kjøle skjermkortet også en gang. Men da regner jeg med at jeg må oppgradere radiator og pumpe også. og vet ikke om det er verd å bruke en tusenlapp eller noe sånn for å vannkjøle et radeon9800pro... Lenke til kommentar
anbar Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) hm, gjett hva som skjedde... nei det gjetter dere aldri.... gjett hvem som klarte å miste en glovarm luftkjøler oppå hovedkort, ram og cpu... Jeg varmet opp heatsinken så den skulle slippe prossesor. tok av heatsinken mens jeg holdt i den kalde plast delen. plast delen løsnet, og der faller også hele kjøleinnretningern... jeg er så sur og lei meg at jeg holder på å fråtse gress (hadde det vært noe)... Endret 31. desember 2004 av anbar Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Oi anbar... leit å høre! Hvordan gikk det med hovedkortet, rammen og cpuen? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 hm, gjett hva som skjedde... nei det gjetter dere aldri....gjett hvem som klarte å miste en glovarm luftkjøler oppå hovedkort, ram og cpu... Jeg varmet opp heatsinken så den skulle slippe prossesor. tok av heatsinken mens jeg holdt i den kalde plast delen. plast delen løsnet, og der faller også hele kjøleinnretningern... jeg er så sur og lei meg at jeg holder på å fråtse gress (hadde det vært noe)... Vi venter spennt på status, ber for deg og komponentene dine Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 huff a mej! Hater når datating går føyken! NESTEN verre enn flom i asia det (for meg så) Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 laburk' date='31/12/2004 : 03:43'] huff a mej! Hater når datating går føyken! NESTEN verre enn flom i asia det (for meg så) Det er vel å ta i litt, men trist er det... Lenke til kommentar
anbar Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) rammen lever, cpu har en bulk men hovedkortet så "bare" bøyde en av transistorne seg... det er slik en jevlig følelse jeg har nå at jeg har lyst til å begrave alt som har av pc'r til neste år (som desverre ikke er så lenge til)... edit: *gladmelding* ram fungerer fortsatt, det var ikke dual på det andre hovedkortet jeg prøvde det på Endret 31. desember 2004 av anbar Lenke til kommentar
anbar Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) fikk reddet dem, ikke spør hvordan jeg er visst litt sliten av jobben, kanskje jeg burde gå å legge meg og troubleshoote videre før jobben imorgen? Endret 31. desember 2004 av anbar Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Fikk nettopp Bekreftet: 2005.02.16.. Så det jeg også nå. Det er leeeenge til... Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 fikk reddet dem, ikke spør hvordan jeg er visst litt sliten av jobben, kanskje jeg burde gå å legge meg og troubleshoote videre før jobben imorgen? Godt å høre.. Stress ned litt, nyt de stundene du virkelig har fri, og for all del; ikke legg pc-hobbyen på hylla Lenke til kommentar
anbar Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 poster opp et bilde med prossesoren... har bøyd ca 30 pinner... nå legger jeg meg faen ass Lenke til kommentar
anbar Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) oppdatering, klarer ikke å legge meg, for oppgitt... forsøker å bøye tilbake pinnene...men jeg klarer ikke å fokusere på så små ting... edit = tillegg: kan noen vær så snill fortelle meg noe positivt, at for eksempel en prossesor vil fungere om man dytter tilbake pinnene? Endret 31. desember 2004 av anbar Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 hoff, syns synd på deg, må vell prøve å ikke gjøre samme tabben jeg da, skal motere det imorgen tenker jeg. Lenke til kommentar
whom Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 oppdatering, klarer ikke å legge meg, for oppgitt... forsøker å bøye tilbake pinnene...men jeg klarer ikke å fokusere på så små ting... edit = tillegg: kan noen vær så snill fortelle meg noe positivt, at for eksempel en prossesor vil fungere om man dytter tilbake pinnene? Kan komme med en liten oppmuntring... Har hatt to cpuer hvor jeg har bøyd 2 en pin på hver, begge er oppe og går i dag... Så får håpe det går fint... tips: bruk en eller annen form for hard pinne so du kan bruke å bøye tilbake med. Lykke til! Lenke til kommentar
anbar Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) takk, jeg er helt på gråten... at noe slikt kunne skje... jeg skjønner bare ikke... viss det ikke funker etter at jeg har bøyd... da gir jeg bort delene til venner og kjøper aldri en ny pc igjen... herregud.... må slutte å skrive så depresivt... blir jo bare verre av det...men bildene å la vente på seg, driver cd'n ligger inni cdrom som er uten psu, orker ikke å fikse det... fant på noe genialt, ståltråd som jeg bæyer alle tilbake med, hele rekka...det funker bedre enn mikropinsett.. edit: ståltråd fujnker ikke, men negl funker dritbra... Endret 31. desember 2004 av anbar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg