Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal feste radiatoren på siden av kabinettet, og borre hull til ledninger og rør :) Gleder meg veldig til å få en stille, samtidig godt avkjølt PC :)

Bare så det er sagt; jeg har ingenting i mot å vente litt, det var jo tross alt et ganske godt tilbud. Thumbs up til PSData :thumbup:

Edit: Legge til litt, + rette skriveleif

Endret av Azton
Lenke til kommentar

Hvilke lengder kutta dere rørene i?

*happymodus* Det ligger her på gulvet*happymodus*

c[`]la

EDIT: Hvordan skal jeg få testet det utenfor kabinettet når jeg ikke har en PSU jeg ikke bruker med sånn pinn til pumpa? har heller ikke en komplett data liggene, så jeg kan gi pumpen strøm!

Endret av c[`]laburk
Lenke til kommentar
Er det noen som har fått med seg at psdata har bekreftet dato 16.02.05  :cry:

HÆ?! Når fikk du det? Har ikke fått sjekka mitt enda...

Jeg sjekket ikke på ordren min, men da jeg søkte på BigWater hos psdata stod det no 16.02.05

fantastisk,- vet ikke om jeg orker å vente to måneder. Muligens jeg avbestiller å bestiller en anna plass til fullpris... er no bare 300 kr i forskjell,-

Lenke til kommentar
må vell ha meg nytt kabinett nå, får ikke plass til på ha stuffet inni, så det må stå utenfor kabinettet, upraktisk når jeg snart skal på lan, hvilket kabinett burde jeg kjøpe får å få plass ?

TT Shark eller TT Tsunami.

Vet at shark er designet slik at det skal passe til BigWater.

tsunami er et fett kabinett, har det ikke selv :(

men en venn av meg har bare gode ord å si om det ;)

Lenke til kommentar

Hehe! Prøvde å sette det opp i stad. Første gangen gikk rett vest.

Da jeg skulle tømme fra "lilletanken" til "pumpe/tanken" så rant det over.

Da jeg fikk tørket opp og satt alt som det skulle utenfor kabinettet, så rant ikke vannet en gang! Tenkte det var fordi vannet var under low, så jeg fylte på mer(uten å søle en dråpe) Da kom det iværtfall ut vann fra ribba. (ikke juleribbe nei ) Ser jo ikke ut som det renner noe der, fordi det er småbobler på veggene i rørene, men for alt jeg vet kan det jo renne inni der. Gidder liksom ikke rive av et ledd, og se hva som skjer

Renner det?

Lenke til kommentar
laburk' date='31/12/2004 : 00:04'] Hehe! Prøvde å sette det opp i stad. Første gangen gikk rett vest.

Da jeg skulle tømme fra "lilletanken" til "pumpe/tanken" så rant det over.

Da jeg fikk tørket opp og satt alt som det skulle utenfor kabinettet, så rant ikke vannet en gang! Tenkte det var fordi vannet var under low, så jeg fylte på mer(uten å søle en dråpe) Da kom det iværtfall ut vann fra ribba. (ikke juleribbe nei ) Ser jo ikke ut som det renner noe der, fordi det er småbobler på veggene i rørene, men for alt jeg vet kan det jo renne inni der. Gidder liksom ikke rive av et ledd, og se hva som skjer

Renner det?

Det ser du lett. Boblene fyker som faen gjennom ledningene og ender opp som koslelig akvarium bobling i pumpa/tanken...

:love:

Lenke til kommentar
må vell ha meg nytt kabinett nå, får ikke plass til på ha stuffet inni, så det må stå utenfor kabinettet, upraktisk når jeg snart skal på lan, hvilket kabinett burde jeg kjøpe får å få plass ?

TT Shark eller TT Tsunami.

Vet at shark er designet slik at det skal passe til BigWater.

tsunami er et fett kabinett, har det ikke selv :(

men en venn av meg har bare gode ord å si om det ;)

Tsunami ja.. et treffende navn nå til dags... :roll:

Lenke til kommentar
Kanskje du har kverka pumpa ved å kjøre den uten vann da... 

Tror jeg neppe. Var bare under low i noen sec, før jeg slo av.

Men når jeg klemmer på røret som går ut fra pumpa, så høres det ut som om den går saktere! :D

EDIT: bytta fra sø til så :D

Endret av c[`]laburk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...