DementedAlbino Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Har som mangen andre her problemer med hvor jeg skal få plasert radiatoren. Vil helst ha denne inni kabinettet, men ganske sikker på at der ikke er plass. Har bare plass til 80x 80 vifter. Mangen som kommer til å kutte i kabinettet sitt for å få plass, eller hva gjør dere med tanke på å få plass til radiatoren? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Må nok kutte litt i kabinettet. Vi var 3 stk som monterte det i går, dere skulle sett rotet. Temp med ganske kaldt rom. Kommer med bilde av settet montert seinere i dag. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hva med et fan-adepter? Det er noe som fungerer helt greit hvis du ikke vil begynne å kutte i kabinettet Lenke til kommentar
Azton Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Skal feste radiatoren på siden av kabinettet, og borre hull til ledninger og rør Gleder meg veldig til å få en stille, samtidig godt avkjølt PC Bare så det er sagt; jeg har ingenting i mot å vente litt, det var jo tross alt et ganske godt tilbud. Thumbs up til PSData Edit: Legge til litt, + rette skriveleif Endret 30. desember 2004 av Azton Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Hvilke lengder kutta dere rørene i? *happymodus* Det ligger her på gulvet*happymodus* c[`]la EDIT: Hvordan skal jeg få testet det utenfor kabinettet når jeg ikke har en PSU jeg ikke bruker med sånn pinn til pumpa? har heller ikke en komplett data liggene, så jeg kan gi pumpen strøm! Endret 30. desember 2004 av c[`]laburk Lenke til kommentar
Errae Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Er det noen som har fått med seg at psdata har bekreftet dato 16.02.05 HÆ?! Når fikk du det? Har ikke fått sjekka mitt enda... Jeg sjekket ikke på ordren min, men da jeg søkte på BigWater hos psdata stod det no 16.02.05 fantastisk,- vet ikke om jeg orker å vente to måneder. Muligens jeg avbestiller å bestiller en anna plass til fullpris... er no bare 300 kr i forskjell,- Lenke til kommentar
anbar Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 må vell ha meg nytt kabinett nå, får ikke plass til på ha stuffet inni, så det må stå utenfor kabinettet, upraktisk når jeg snart skal på lan, hvilket kabinett burde jeg kjøpe får å få plass ? TT Shark eller TT Tsunami. Vet at shark er designet slik at det skal passe til BigWater. tsunami er et fett kabinett, har det ikke selv men en venn av meg har bare gode ord å si om det Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hehe! Prøvde å sette det opp i stad. Første gangen gikk rett vest. Da jeg skulle tømme fra "lilletanken" til "pumpe/tanken" så rant det over. Da jeg fikk tørket opp og satt alt som det skulle utenfor kabinettet, så rant ikke vannet en gang! Tenkte det var fordi vannet var under low, så jeg fylte på mer(uten å søle en dråpe) Da kom det iværtfall ut vann fra ribba. (ikke juleribbe nei ) Ser jo ikke ut som det renner noe der, fordi det er småbobler på veggene i rørene, men for alt jeg vet kan det jo renne inni der. Gidder liksom ikke rive av et ledd, og se hva som skjer Renner det? Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 laburk' date='31/12/2004 : 00:04'] Hehe! Prøvde å sette det opp i stad. Første gangen gikk rett vest. Da jeg skulle tømme fra "lilletanken" til "pumpe/tanken" så rant det over. Da jeg fikk tørket opp og satt alt som det skulle utenfor kabinettet, så rant ikke vannet en gang! Tenkte det var fordi vannet var under low, så jeg fylte på mer(uten å søle en dråpe) Da kom det iværtfall ut vann fra ribba. (ikke juleribbe nei ) Ser jo ikke ut som det renner noe der, fordi det er småbobler på veggene i rørene, men for alt jeg vet kan det jo renne inni der. Gidder liksom ikke rive av et ledd, og se hva som skjer Renner det? Det ser du lett. Boblene fyker som faen gjennom ledningene og ender opp som koslelig akvarium bobling i pumpa/tanken... Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 må vell ha meg nytt kabinett nå, får ikke plass til på ha stuffet inni, så det må stå utenfor kabinettet, upraktisk når jeg snart skal på lan, hvilket kabinett burde jeg kjøpe får å få plass ? TT Shark eller TT Tsunami. Vet at shark er designet slik at det skal passe til BigWater. tsunami er et fett kabinett, har det ikke selv men en venn av meg har bare gode ord å si om det Tsunami ja.. et treffende navn nå til dags... Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Jaha! Bobler ikke noe som helst i pumpa mi Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 laburk' date='31/12/2004 : 00:13'] Jaha! Bobler ikke noe som helst i pumpa mi Lyser LEDen inni pumpa da? Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Japp! *kosepå* lyset i pompa *kosepå* Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 laburk' date='31/12/2004 : 00:21'] Japp! *kosepå* lyset i pompa *kosepå* Kanskje du har kverka pumpa ved å kjøre den uten vann da... Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Kanskje du har kverka pumpa ved å kjøre den uten vann da... Tror jeg neppe. Var bare under low i noen sec, før jeg slo av. Men når jeg klemmer på røret som går ut fra pumpa, så høres det ut som om den går saktere! EDIT: bytta fra sø til så Endret 30. desember 2004 av c[`]laburk Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Bobler? Det er går ingen bobler gjennom mitt vannkjølingssystem. Den eneste luften der er samlet i tanken. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Fikk nettopp Bekreftet: 2005.02.16.. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Fikk nettopp Bekreftet: 2005.02.16.. Jeg og Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hvis det ikke skal boble, så bunker det kanskje da! Er det VELDIG risikabet å sette noe slikt på CPU'n hvis det ikke funker som det skal? Eller må man bare prøve sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg