Marius_EV Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Da var det montert. hvordan fungerer det? temps osv? Temp 30 grader, også under load. På laveste vifte innstilling. Endret 30. desember 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Temp 30 grader, også under load. På laveste vifte innstilling. Guffe (Artic Silver) mellom cpu og vannblokk ? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Temp 30 grader, også under load. På laveste vifte innstilling. Guffe (Artic Silver) mellom cpu og vannblokk ? Nei, den som fulgte med. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Temp 30 grader, også under load. På laveste vifte innstilling. Guffe (Artic Silver) mellom cpu og vannblokk ? Nei, den som fulgte med. Ok, da satser jeg på den medfølgende når jeg om en 6-ukers tid får min i hus. Lenke til kommentar
Dario Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 lurer på hvor mange som kjøpte dette på julaften? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Herregud. LES TRÅDEN, der PS Data selv har garantert at alle skal få. Dette stod også på bestillingssiden. Sjekk fakta selv Saftis Ja, det er heller ikke hvorvidt de har garantert for det som diskuteres, men rekkefølgen det skjedde i. Opprinnelig stod det ingenting om dette på tilbudssiden, men slik jeg forstår det postet psdata i forumet og endret tilbudssiden med en gang de var tomme, slik at de i ettertid garanterte at alle skulle få. Derfor er dette ren goodwill fra psdata, og ikke noe man ville hatt "krav på" i en vanlig kjøpssituasjon, med mindre ordrebekreftelse kom. Derfor vrir jeg meg når jeg ser folk skrike og bære seg over hvor elendig det er av psdata at de ikke kan trylle flere sett til en pris de ikke tjener stort på til Norge før produsenten klarer å levere. Tja.. vet nesten ikke helt hva jeg skal si jeg. Kommer ikke helt som en overraskelse at vi kom til å gå tom for dette settet, men at det skulle skje på 30min hadde jeg ikke trodd. Anyway.. det jeg ønsker å si, er at selv om vi nå er tom på lager, vil alle som bestiller frem til midnatt julaften få settet til julekalender prisen. Kan desverre ikke gi eksagt leveringstid for de som bestiller nå, men dette vil vi sjekke opp en av de første dagene i romjulen. God jul til dere alle sammen! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Har installert det nå! tempen ligger på litt over 30 grader, og det er VELDIG stille her nå Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Nå gleder jeg meg virkelig til å få settet, 45 grader idle hos meg, tror ikke kjølingen er helt seg selv idag Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Sitter med god-settet på fanget nå. *Sjekke om det passer i HTPC kabinettet mitt* DrE Lenke til kommentar
Errae Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Regner med at psdata tjener minimalt, eventuelt går de med tap for å selge disse settene til den prisen. Jeg synes derfor at psdata skal ha ros for å gi oss ett slikt tibud, og ikke bare syting for litt treg levering, psdata har tross alt gjort sitt beste for å få inn settet så kjapt som mulig. få butikker leiker butikk... så de tjener på det, men ikke så mye. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hmmmm, startet 120mm vifta på radiatoren for en initiell test... Dere som påstår dette ikke bråker... Er dere ved deres fulle fem? Det bråker jo som bare juling! Vel, det er bare å sette igang 7v modden eller kjøre på en rhesistor på den vifta der, for den kommer ikke inn i htpcen min uten seriøse endringer på støynivå. Evt får jeg slenge på en papst i stedet for. DrE Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hmmmm, startet 120mm vifta på radiatoren for en initiell test... Dere som påstår dette ikke bråker... Er dere ved deres fulle fem? Det bråker jo som bare juling! Vel, det er bare å sette igang 7v modden eller kjøre på en rhesistor på den vifta der, for den kommer ikke inn i htpcen min uten seriøse endringer på støynivå. Evt får jeg slenge på en papst i stedet for. DrE Den bråker ikke hvis du setter hastigeten på det laveste, ihvertfall ikke min. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 DrErling dreit seg ut [red anm] Den bråker ikke hvis du setter hastigeten på det laveste, ihvertfall ikke min. Hey hey! der var det enda en eske ja. Med en variabel motstand (så ikke oppi eska før jeg testet hehe) Ny sjekk: Godkjent, men fortsatt mere støy enn fra psuet mitt. Får se hva jeg finner ut. Har et par meget stillegående papst vifter også. Kabinett-temperaturen min kommer til å synke når jeg får enda en vifte som blåser ut, og at varmen generert fra cpu slipper å gå gjennom psuet, men må ut gjennom radiatoren... Satser på at det blir stillere. Jeg bryr meg egentlig ikke om overklokkingen. Har nå P4 3.0 til 3.3 (på luft og nærmest null hastighet på vifta). Hvis jeg får en stille htpc, så kommer evt overklokking som bonus. DrE Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Sorry Saftis, misforstod visst litt. Er så drittlei av folk som ikke leser tråden, bare slenger ut sure kommentarer om tilbud og leveringstid... Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Er det noen som har fått med seg at psdata har bekreftet dato 16.02.05 Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Er det noen som har fått med seg at psdata har bekreftet dato 16.02.05 HÆ?! Når fikk du det? Har ikke fått sjekka mitt enda... Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Er det noen som har fått med seg at psdata har bekreftet dato 16.02.05 HÆ?! Når fikk du det? Har ikke fått sjekka mitt enda... Jeg sjekket ikke på ordren min, men da jeg søkte på BigWater hos psdata stod det no 16.02.05 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 må vell ha meg nytt kabinett nå, får ikke plass til på ha stuffet inni, så det må stå utenfor kabinettet, upraktisk når jeg snart skal på lan, hvilket kabinett burde jeg kjøpe får å få plass ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Epost fra PSDATA: Til Informasjon. På grunn av uforutsett stor ordreinngang på vannkjøleren vi hadde på tilbud 24.12.04 (julekalenderen), har vi noe leveringstid på denne. Dette får vi sendt i containere fra Asia, og vi har fått bekreftet fra produsent ca 6 uker leveringstid. Det er viktig for oss at alle som har bestilt den 24.12.04 vil få til den prisen som var annonsert. Ha en fortsatt fin julefeiring. Med vennlig hilsen/Best regards Petter Aaland / Sales Responsible Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 må vell ha meg nytt kabinett nå, får ikke plass til på ha stuffet inni, så det må stå utenfor kabinettet, upraktisk når jeg snart skal på lan, hvilket kabinett burde jeg kjøpe får å få plass ? TT Shark eller TT Tsunami. Vet at shark er designet slik at det skal passe til BigWater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg