AMDguru1 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 da fikk jeg mail fra psdata.no ... de har skrudd opp igjen leveringsdatoen med en dag,- 12.01.2005! men rekner med at vi må vente et par måneder,- ELENDIG!" Med tanke på at de i julekalenderen kun forplikter seg til å selge så lenge lageret rekker, og at de taper flere hundre kroner pr produkt de selger, synes jeg ikke slik sutring hører hjemme. Psdata tok store tap på å selge til de som bestilte etter at lageret var tomt, bare for å være greie. Synes du leveringstiden er uakseptabel, så avbestill. De taper heilt sikkert ikke på produktet, men de tjener heller ikke så mye på det. Men uansett jeg er litt lei av ventetiden fra sist gang jeg bestilte og måtte avbestille, så får håpe de virkelig får inn asap! Jeg tror jeg nesten kan si med sikkerhet at de taper på produktet. Vær heller glad at de er såpass snille at du får vannsettet til rett pris! De var slettes ikke forpliktet til å gjøre det. Hvorfor skal vi være glade for at de er snille og gir oss settet til julepris? Alle som bestilte 24.12 har rett til julepris uavhengig av hvor mange som bestiller. Det er PSdata's feil at de ikke kan levere med en gang til alle. Jeg skjønner problemet til PSdata og jkeg godtar at jeg må vente litt ekstra, men å si at jeg er heldig som får settet til billig pris, det blir feil. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Der ble det to ledige på lasset som kommer inn til 07.01. Avbestilte nettopp mine egne da jeg tilfeldigvis fikk et kollinr til en pakke på et postkontor over MSN Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 mitt er i trondheim nå, får det vell imorgen tenker jeg :D Lenke til kommentar
Errae Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 den skulle vel passe uten å bruke de fire hullene, hvis jeg ikke husker feil. ( viss ikke så tar du fram dremellen ;D ) Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 den skulle vel passe uten å bruke de fire hullene, hvis jeg ikke husker feil. ( viss ikke så tar du fram dremellen ;D ) Hvis du har socket A trenger du ikke 4 hull rundt hovedkortet. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har socket A så det ser ut som om jeg kan bruke den clip'n som fulgte med, men vil det ikke bli litt bedre resultat om jeg bruker disse 4 pinnene? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har socket A så det ser ut som om jeg kan bruke den clip'n som fulgte med, men vil det ikke bli litt bedre resultat om jeg bruker disse 4 pinnene? Hvis du bruker de 4 hullene så får du bedre støtte pluss at du får litt bedre samvittighet når du flytter på maskinen. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Var det jeg regnet med. Da prøver jeg å få brukt de. Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hvis du har socket A trenger du ikke 4 hull rundt hovedkortet. Er det ikke rundt prosessoren? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hvis du har socket A trenger du ikke 4 hull rundt hovedkortet. Er det ikke rundt prosessoren? Jo. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hvis du har socket A trenger du ikke 4 hull rundt hovedkortet. Er det ikke rundt prosessoren? Jo. Opps Jaja, dere skjønner hva jeg mente Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Da var det montert. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Da var det montert. hvordan fungerer det? temps osv? Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Fikk settet i dag og det er nå montert! 46 grader under surfebruk! AMD XP2500@3200 Temp med bra luftkjørling 56-63 grader. Kan godt si jeg er fornøyd ja!! :D KONGE!!!! Ser stilig ut og!! Endret 29. desember 2004 av MicrolaXx Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Sitter og funderer på hvor jeg skal plassere kjølinga i kabinettet mitt CM WaveMaster)... Noen som har samme kabinett og forslag? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Hvorfor skal vi være glade for at de er snille og gir oss settet til julepris? Alle som bestilte 24.12 har rett til julepris uavhengig av hvor mange som bestiller. Kanskje du skal sjekke fakta før du uttaler deg ? NB: Tilbudet gjelder bare i dag og i utgangspunktet kun så langt butikkens lager rekker! Så de var ikke forpliktet til å selge til flere enn de 50-100 første som bestilte, nei. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Regner med at psdata tjener minimalt, eventuelt går de med tap for å selge disse settene til den prisen. Jeg synes derfor at psdata skal ha ros for å gi oss ett slikt tibud, og ikke bare syting for litt treg levering, psdata har tross alt gjort sitt beste for å få inn settet så kjapt som mulig. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Hvorfor skal vi være glade for at de er snille og gir oss settet til julepris? Alle som bestilte 24.12 har rett til julepris uavhengig av hvor mange som bestiller. Kanskje du skal sjekke fakta før du uttaler deg ? NB: Tilbudet gjelder bare i dag og i utgangspunktet kun så langt butikkens lager rekker! Så de var ikke forpliktet til å selge til flere enn de 50-100 første som bestilte, nei. Det du hentyder til er hw.no, IKKE psdata.no. på psdata står det ikke noe om "så lenge lageret rekker". Dette temaet har vært oppe før Endret 30. desember 2004 av AMDguru1 Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Herregud. LES TRÅDEN, der PS Data selv har garantert at alle skal få. Dette stod også på bestillingssiden. Sjekk fakta selv Saftis Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) Virker som of saftis vet dette, bare at han, som meg, mener at de ikke fortjener klager for dårlig leveringstid. Med tanke på at de i julekalenderen kun forplikter seg til å selge så lenge lageret rekker, og at de taper flere hundre kroner pr produkt de selger, synes jeg ikke slik sutring hører hjemme. Psdata tok store tap på å selge til de som bestilte etter at lageret var tomt, bare for å være greie. Synes du leveringstiden er uakseptabel, så avbestill. Kunne ikke vært mer enig. Endret 30. desember 2004 av bK_Coder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg