Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 24

Anbefalte innlegg

da fikk jeg mail fra psdata.no ... de har skrudd opp igjen leveringsdatoen med en dag,- 12.01.2005!

men rekner med at vi må vente et par måneder,- ELENDIG!"

Med tanke på at de i julekalenderen kun forplikter seg til å selge så lenge lageret rekker, og at de taper flere hundre kroner pr produkt de selger, synes jeg ikke slik sutring hører hjemme. Psdata tok store tap på å selge til de som bestilte etter at lageret var tomt, bare for å være greie.

Synes du leveringstiden er uakseptabel, så avbestill.

De taper heilt sikkert ikke på produktet, men de tjener heller ikke så mye på det.

Men uansett jeg er litt lei av ventetiden fra sist gang jeg bestilte og måtte avbestille, så får håpe de virkelig får inn asap!

Jeg tror jeg nesten kan si med sikkerhet at de taper på produktet. Vær heller glad at de er såpass snille at du får vannsettet til rett pris! De var slettes ikke forpliktet til å gjøre det.

Hvorfor skal vi være glade for at de er snille og gir oss settet til julepris? Alle som bestilte 24.12 har rett til julepris uavhengig av hvor mange som bestiller. Det er PSdata's feil at de ikke kan levere med en gang til alle. Jeg skjønner problemet til PSdata og jkeg godtar at jeg må vente litt ekstra, men å si at jeg er heldig som får settet til billig pris, det blir feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor skal vi være glade for at de er snille og gir oss settet til julepris? Alle som bestilte 24.12 har rett til julepris uavhengig av hvor mange som bestiller.

Kanskje du skal sjekke fakta før du uttaler deg ?

NB: Tilbudet gjelder bare i dag og i utgangspunktet kun så langt butikkens lager rekker!

Så de var ikke forpliktet til å selge til flere enn de 50-100 første som bestilte, nei.

Lenke til kommentar

Regner med at psdata tjener minimalt, eventuelt går de med tap for å selge disse settene til den prisen. Jeg synes derfor at psdata skal ha ros for å gi oss ett slikt tibud, og ikke bare syting for litt treg levering, psdata har tross alt gjort sitt beste for å få inn settet så kjapt som mulig.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal vi være glade for at de er snille og gir oss settet til julepris? Alle som bestilte 24.12 har rett til julepris uavhengig av hvor mange som bestiller.

Kanskje du skal sjekke fakta før du uttaler deg ?

NB: Tilbudet gjelder bare i dag og i utgangspunktet kun så langt butikkens lager rekker!

Så de var ikke forpliktet til å selge til flere enn de 50-100 første som bestilte, nei.

Det du hentyder til er hw.no, IKKE psdata.no. på psdata står det ikke noe om "så lenge lageret rekker".

Dette temaet har vært oppe før

Endret av AMDguru1
Lenke til kommentar

Virker som of saftis vet dette, bare at han, som meg, mener at de ikke fortjener klager for dårlig leveringstid.

Med tanke på at de i julekalenderen kun forplikter seg til å selge så lenge lageret rekker, og at de taper flere hundre kroner pr produkt de selger, synes jeg ikke slik sutring hører hjemme. Psdata tok store tap på å selge til de som bestilte etter at lageret var tomt, bare for å være greie.

Synes du leveringstiden er uakseptabel, så avbestill.

Kunne ikke vært mer enig.

Endret av bK_Coder
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...