Errae Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 da fikk jeg mail fra psdata.no ... de har skrudd opp igjen leveringsdatoen med en dag,- 12.01.2005! men rekner med at vi må vente et par måneder,- ELENDIG!" Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 da fikk jeg mail fra psdata.no ... de har skrudd opp igjen leveringsdatoen med en dag,- 12.01.2005! men rekner med at vi må vente et par måneder,- ELENDIG!" Med tanke på at de i julekalenderen kun forplikter seg til å selge så lenge lageret rekker, og at de taper flere hundre kroner pr produkt de selger, synes jeg ikke slik sutring hører hjemme. Psdata tok store tap på å selge til de som bestilte etter at lageret var tomt, bare for å være greie. Synes du leveringstiden er uakseptabel, så avbestill. Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Min er i Trondheim no! Få min i morra, siden jeg bor 14mil unna! Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg tok heller å bestilte en fra mpx.no Greit at det nesten ble dobblet så dyrt, men siden det ser ut som å dørye minst 1 måned så gidder jeg ikke å vente. For nå har jeg bestilt 3000+ Winchester og da skal det bli klokking... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Mitt sett har ligger på posten her siden i går nå, fikk ikke henta det i går. Skal bare skrape sammen noe penger så stikker jeg ned å henter det Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Snakka med folka på psdata for et par minutter siden. De sa de hadde(nesten sikkert) bekreftelse på at de kom inn i midten av januar, og det høres jo bra ut. Håpe, håpe... Mvh HetrTiXc PS. Noen andre som hadde problemer med at de bare fikk bestilt ett stk. vannkjøling? Uansett hvordan man prøvde så ble det bare en i handlekurven? Nå regnet jeg med at dette skulle gå greit å fikse, men neida; det var umulig. Bestilt rett før tolv... Endret 29. desember 2004 av HetrTiXc Lenke til kommentar
Errae Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 da fikk jeg mail fra psdata.no ... de har skrudd opp igjen leveringsdatoen med en dag,- 12.01.2005! men rekner med at vi må vente et par måneder,- ELENDIG!" Med tanke på at de i julekalenderen kun forplikter seg til å selge så lenge lageret rekker, og at de taper flere hundre kroner pr produkt de selger, synes jeg ikke slik sutring hører hjemme. Psdata tok store tap på å selge til de som bestilte etter at lageret var tomt, bare for å være greie. Synes du leveringstiden er uakseptabel, så avbestill. De taper heilt sikkert ikke på produktet, men de tjener heller ikke så mye på det. Men uansett jeg er litt lei av ventetiden fra sist gang jeg bestilte og måtte avbestille, så får håpe de virkelig får inn asap! Lenke til kommentar
intel_inside Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Fikk nettopp en email fra psdata. 6 uker lev. tid! Her er det bare å smøre seg inn med tålmodighet og litt mer... Her er mailen: "Til Informasjon. På grunn av uforutsett stor ordreinngang på vannkjøleren vi hadde på tilbud 24.12.04 (julekalenderen), har vi noe leveringstid på denne. Dette får vi sendt i containere fra Asia, og vi har fått bekreftet fra produsent ca 6 uker leveringstid. Det er viktig for oss at alle som har bestilt den 24.12.04 vil få til den prisen som var annonsert. Ha en fortsatt fin julefeiring." Lenke til kommentar
carp Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 da fikk jeg mail fra psdata.no ... de har skrudd opp igjen leveringsdatoen med en dag,- 12.01.2005! men rekner med at vi må vente et par måneder,- ELENDIG!" Med tanke på at de i julekalenderen kun forplikter seg til å selge så lenge lageret rekker, og at de taper flere hundre kroner pr produkt de selger, synes jeg ikke slik sutring hører hjemme. Psdata tok store tap på å selge til de som bestilte etter at lageret var tomt, bare for å være greie. Synes du leveringstiden er uakseptabel, så avbestill. De taper heilt sikkert ikke på produktet, men de tjener heller ikke så mye på det. Men uansett jeg er litt lei av ventetiden fra sist gang jeg bestilte og måtte avbestille, så får håpe de virkelig får inn asap! Jeg tror jeg nesten kan si med sikkerhet at de taper på produktet. Vær heller glad at de er såpass snille at du får vannsettet til rett pris! De var slettes ikke forpliktet til å gjøre det. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Er litt rart hvis de ikke taper noe på å selge BigWater til 499kr. Nå som de selger det til 850kr så blir det ganske mye avanse, hvis de klarer å tjene på å slege det til 499kr Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Kort spørsmål om den gpu blokka som ps data har. Må jeg kjøpe den del ekstra utstyr for å få den montert inn eller kommer slanger og greier med? Tenker da på den til nvidia Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Med en god porsjon flaks så sendes BigWater ut med nok slange til at f.eks følgende scenarioer (i kombinasjon) er tatt hensyn til: - Noen vil montere radiator utenfor kabinettet (ekstra slange) - Noen har store kabinetter à la LianLi (ekstra slange) Dersom du sitter på et normalt miditårn eller lignende, og ikke har planlagt ekstrem lengde frem til radiator, så burde muligheten være godt til stede for å ha nok slange til en gpu blokk i samme sløyfe. Dog, jeg er ikke sikker på dimmensjoner. Går utifra at det er samme standard, og at det passer, men ta ikke ordet mitt på det! DrE (btw, min BW ligger på posten og venter) Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Det er nok slik at det eventuelle tapet deles mellom både butikk, importør og produsent. Det er jo vanvittig god PR for TT også, og det er vel slik det fungerer. Etter hva jeg har forstått var det slik at NEC tok i litt på julekalenderen med 1770 - tviler ikke på at det er slik her også. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Etter hva jeg har forstått var det slik at NEC tok i litt på julekalenderen med 1770 - tviler ikke på at det er slik her også. Forstå det den som kan... Vi hadde bestilt 1770`ere i bøtter og spann uansett juletilbud eller ikke DrE Lenke til kommentar
magio Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Bestilte 14.30 så jeg må vel smøre meg med tolmodighet Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Fikk settet i posten i dag. Er det noen som kan bekrefte at det ikke vil passe på mitt A7N8X Deluxe hovedkort slik jeg hørte snakk om tidligere i tråden? Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Oki, har et lian-li midi så da skulle vel det funke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Stikker og henter mitt senere i dag. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Fikk settet i posten i dag. Er det noen som kan bekrefte at det ikke vil passe på mitt A7N8X Deluxe hovedkort slik jeg hørte snakk om tidligere i tråden? det er no socket a, så det skal vel fungere. har det samme kortet selv (= Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 det er no socket a, så det skal vel fungere. har det samme kortet selv (= Jeg tror det var snakk om at A7N8X ikke har disse 4 "hullene" rundt CPU men kortet mitt har hvertfall disse. Da prøver jeg å montere det. Takk for hjelpen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg