Åsmund@ATi Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 mitt kommer neste onsdag, elns Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Nå koster det samme setter 849 kr! Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Se hva som stod på den øverste testen da! Ikke bra. Ikke bra. black powerful DC 12V water pump with blue LED (HAHA! usle 120liter per sekund) Tullball Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Nå koster det samme setter 849 kr! Ja... Tilbudet var 50% som så mange andre tilbud Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Helt enig med MacManus jeg... Mange meninger/konklusjoer er absolutt bra! Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hos meg står det bare "ubekreftet". Håper den kommer før påske! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg henter mitt på posten i morgen. Ligger i nabobyen akkurat nå. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hvis PSData har trukket dere for penger er det faktisk et bra tegn. -For 1.1 blir det 25% moms, dvs at om de sender det til dere etter 1.1 tjener de altså ENDA mindre på dette tilbudet deres, hvilket vil si: Det er lite sannsylig at de gjør det slik, hvilket igjen vil si: De sender det til dere før 1.1. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hvis PSData har trukket dere for penger er det faktisk et bra tegn. -For 1.1 blir det 25% moms, dvs at om de sender det til dere etter 1.1 tjener de altså ENDA mindre på dette tilbudet deres, hvilket vil si: Det er lite sannsylig at de gjør det slik, hvilket igjen vil si: De sender det til dere før 1.1. Og her snakker vi om hele 4 kr å spare? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hvis PSData har trukket dere for penger er det faktisk et bra tegn. -For 1.1 blir det 25% moms, dvs at om de sender det til dere etter 1.1 tjener de altså ENDA mindre på dette tilbudet deres, hvilket vil si: Det er lite sannsylig at de gjør det slik, hvilket igjen vil si: De sender det til dere før 1.1. Og her snakker vi om hele 4 kr å spare? Ekstremt Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Hvis PSData har trukket dere for penger er det faktisk et bra tegn. -For 1.1 blir det 25% moms, dvs at om de sender det til dere etter 1.1 tjener de altså ENDA mindre på dette tilbudet deres, hvilket vil si: Det er lite sannsylig at de gjør det slik, hvilket igjen vil si: De sender det til dere før 1.1. Og her snakker vi om hele 4 kr å spare? Ekstremt :!: ikke sant? Endret 28. desember 2004 av AMDguru1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Hvis PSData har trukket dere for penger er det faktisk et bra tegn. -For 1.1 blir det 25% moms, dvs at om de sender det til dere etter 1.1 tjener de altså ENDA mindre på dette tilbudet deres, hvilket vil si: Det er lite sannsylig at de gjør det slik, hvilket igjen vil si: De sender det til dere før 1.1. Og her snakker vi om hele 4 kr å spare? Ekstremt :!: ikke sant? F**n nå angrer jeg på at jeg ikke bestilte... hadde nesten vært verdt det pga. de 4 kronene :!: Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Jess, fikk en annen til å bestille til meg på julaften, så nå skal det bli toppytelse på mobile athlon'en min ja! Men ett spørsmål; til prossessoren har jeg koblet til en sp-97 som er boltet fast til hovekortet, og ikke socketen,og siden jeg likevel må fjerne hovedkoret, går det an å feste blokken til hvedkortet(socket a)? Har 4 hull rundt socketen? Liker ikke tanken på å ha tunge ting festet til socketen... Endret 28. desember 2004 av bK_Coder Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Men ett spørsmål; til prossessoren har jeg koblet til en sp-97 som er boltet fast til hovekortet, og ikke socketen,og siden jeg likevel må fjerne hovedkoret, går det an å feste blokken til hvedkortet(socket a)? Har 4 hull rundt socketen? Liker ikke tanken på å ha tunge ting festet til socketen... Yes! --> http://www.techniz.co.uk/modules.php?name=...t&id=168&page=8 DrE Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Jess, fikk en annen til å bestille til meg på julaften, så nå skal det bli toppytelse på mobile athlon'en min ja! Men ett spørsmål; til prossessoren har jeg koblet til en sp-97 som er boltet fast til hovekortet, og ikke socketen,og siden jeg likevel må fjerne hovedkoret, går det an å feste blokken til hvedkortet(socket a)? Har 4 hull rundt socketen? Liker ikke tanken på å ha tunge ting festet til socketen... Ja det skal gå bra Edit: Litt for sein Endret 28. desember 2004 av AMDguru1 Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Takker, da håper jeg det går bra. Det blir kos med vannkjøling, hadde tenkt å vente til neste pc med det, men med ett sånt tilbud... Endret 29. desember 2004 av bK_Coder Lenke til kommentar
anbar Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 jeg bestilte et senere fra mpx , det ble sendt etter to timer og ligger nå og venter på et hovedpostkontoret i oslo....gleder meg til imorgen Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Hvis PSData har trukket dere for penger er det faktisk et bra tegn. -For 1.1 blir det 25% moms, dvs at om de sender det til dere etter 1.1 tjener de altså ENDA mindre på dette tilbudet deres, hvilket vil si: Det er lite sannsylig at de gjør det slik, hvilket igjen vil si: De sender det til dere før 1.1. Og her snakker vi om hele 4 kr å spare? Ekstremt :!: ikke sant? F**n nå angrer jeg på at jeg ikke bestilte... hadde nesten vært verdt det pga. de 4 kronene :!: Drit i de 4 kr. Det som er viktig er: Er pengene trukket fra konto, så får dere det før 1.1 -Hvilket var hele konklusjonen med innlegget De sender det til dere før 1.1. Les hele innlegget før dere svarer Endret 29. desember 2004 av Kong Basse Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Bestilte selv midt på dagen på julaften. Ringte PSData i går, og de sa det kunne ta opptil 4 uker før de fikk inn neste forsending med Bigwater. Endret 29. desember 2004 av Saftis Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Drit i de 4 kr. Det som er viktig er: Er pengene trukket fra konto, så får dere det før 1.1 -Hvilket var hele konklusjonen med innlegget De sender det til dere før 1.1. Les hele innlegget før dere svarer Kan vanskelig tenke meg at PSData sender avgårde noe de ikke har på lager for å spare 1% på momsen. De får jo ikke inn noen bigwater-sett før langt utpå nyåret, og da er det vanskelig å sende til oss før de får det inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg