Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234

spørsmålet nå blir om jeg skal putte den i serveren min (som sårt trenger avkjøling. 60*c load/idle/anytime) eller putte den i min SFF. Mer utfording då..hmpf..skulle ha kjøpt to. Morro blir det uansett!

Lenke til kommentar
Var det jeg fryktet, akkurat slik det var for noen måneder siden.

Supert,-

jeg å hadde bestilt dette settet for jul en gang, men det kom aldri. måtte avbestille det...

'

Får virkelig håpe at de greier å få det inn på lager raskere denne gangen!

Enig med den. Har ikke lyst å vente i flere måneder på dette settet.

Lenke til kommentar
Var det jeg fryktet, akkurat slik det var for noen måneder siden.

Supert,-

jeg å hadde bestilt dette settet for jul en gang, men det kom aldri. måtte avbestille det...

'

Får virkelig håpe at de greier å få det inn på lager raskere denne gangen!

Enig med den. Har ikke lyst å vente i flere måneder på dette settet.

viss ventetiden blir like forferdelig som sist så hjelper det ikke med "juleprisen" ;D

Lenke til kommentar

Til dere som får det sanrt evt. har fått det. Kunne dere fortalt litt om hvordan det er å sette opp og hvordan kjøleytelsen er? Rett og slett bare gi en liten konklusjon. Ser helst at alle gjør det for da vil vi få flest mulige meninger og det blir lettere å gi en konklusjon ved flere stemmer. Dette kunne vært kjekt å vite.

Lenke til kommentar
Til dere som får det sanrt evt. har fått det. Kunne dere fortalt litt om hvordan det er å sette opp og hvordan kjøleytelsen er? Rett og slett bare gi en liten konklusjon. Ser helst at alle gjør det for da vil vi få flest mulige meninger og det blir lettere å gi en konklusjon ved flere stemmer. Dette kunne vært kjekt å vite.

http://www.thermaltake.com/watercooling/review.htm#bigwater

Mye bedre å lese tester da disse er mye mer detaljert. ^

Lenke til kommentar

http://www.thermaltake.com/watercooling/review.htm#bigwater

Mye bedre å lese tester da disse er mye mer detaljert. ^

De er kanskje mer detaljert ja, men kan være bra å vite hva folkene på forumet syns. Kan aldri ha for mange meninger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...