Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet størrelsen på slangene?

5mm tror jeg det var..

Er ikke 5mm litt lite? Jeg vet ikke helt men det høres så lite ut. Burde de ikke nesten være nærmere 1cm?

Er litt lite ja,men settet yter bra til tross for at det kun er 5mm(iv) slanger

Lenke til kommentar
Noen som vet størrelsen på slangene?

5mm tror jeg det var..

Er ikke 5mm litt lite? Jeg vet ikke helt men det høres så lite ut. Burde de ikke nesten være nærmere 1cm?

Er litt lite ja,men settet yter bra til tross for at det kun er 5mm(iv) slanger

Ok, "det er ikke størrelsen som teller, det er hvordan du bruker den". Hehe :p

Lenke til kommentar
Ingen lettere måte å sjekke hvor kraftig strømtilførselen min er enn å åpne kabinettet? Hvor kraftig burde den forresten være for å drive dette? =)

Er det virkelig så vanskelig å åpne en pc!?

Jeez

:D:D Hvis han synes det er for mye bry å åpne kabinettet for å se på PSUen, blir han nok overrasket over hvor mye arbeid det er med å putte vanngreiene inn i pcen :!: :!:

Hehe... Nei, nei å atter nei. =P Jeg bare spurte jeg. Må man så må man =) Da får jeg bare åpne opp. =) Blir digg med vannkjøling altså.. Tror nok jeg må teste vannkjølinga etter det er ferdig oppsatt utenfor kabinettet så jeg ikke risikrer hele pcen. Men om man har testa det i 1-2 dager for så å sette det opp inni pcen. Er det da en risiko for at det plustelig kan begynne å lekke(selv om det ikke har lekket på 1-2 dager)?

Lenke til kommentar
Jaja.. Har nå sjekka statusen, og er 350w på strømforsyninga mi.. Vil dette være nok til å dra vannkjølinga? Noen som vet mer enn meg om dette? =)

Det er avhengig av hvilke andre komponenter du har i maskinen. Dessuten kan 350W bli litt lite hvis du har Qtec-PSU.

Lenke til kommentar

Strømforbruk:

Vannpumpen skal bruke 0,4 ampere, dvs 4,8 watt. Strømmen tas fra 12 volt fra strømforsyningen.

Vifte har vel de fleste uansett på CPU, så det bør ikke bli noe ekstra. Den vifta som følger med er spesifisert til å bruke opptil 0,48 ampere, dvs 5,8 watt.

Gleder meg til å få varmen ut av kabinettet :-) (Jeg skal montere radiatoren utvendig.)

Lenke til kommentar
Strømforbruk:

Vannpumpen skal bruke 0,4 ampere, dvs 4,8 watt. Strømmen tas fra 12 volt fra strømforsyningen.

Vifte har vel de fleste uansett på CPU, så det bør ikke bli noe ekstra. Den vifta som følger med er spesifisert til å bruke opptil 0,48 ampere, dvs 5,8 watt.

Gleder meg til å få varmen ut av kabinettet :-) (Jeg skal montere radiatoren utvendig.)

Hmm.. Kanskje ikke så dumt det med den radiatoren, ettersom jeg ikke er helt sikker på plassen i kabinettet mitt.. har x800pro vivo i pcen+et par ekstra vifter(må nok bort): Vil 350w være for lite da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...