Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 24

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234

Håper bare det følger med en how-to for dummies intruksjonsbok med settet ettersom jeg aldri har satt sammen vannkjøling før.

*krysse fingre*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Kasp: Takker og bukker, tanker saken ned nå.

edit:

Etterhvert som folket får settet, vær vennlig å post hvilken rekkefølge av vannet gjennom komponentene som fungerer best.

Hos madshrimps anbefaler de

"pump > radiator > water block > pump" (noe som gav lavere temps på 3-9 celsius ved load og 2-7 celsius @ idle.)

imotsetning til hva TermalTake selv anbefaler;

"pump > water block > radiator > pump"

Vet ei heller ikke om det er noen selvskrevne regler for dette (ikke sett videoen enda...linja jeg sitter på her opererer på fantastiske 1-3 kbps)

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
Må bare spørre, hvordan klarer du og ha qtec power? mitt 450Watt måtte kastes for når jeg spiller i 1600'1200 så går sikringen i poweret. og jeg har bare en klokket p4 1,6 og radeon 9500@pro.

PS: Varen kommer ubekreftet inn 07.01.05,

Jeg er vel en av 1000 som har en stabil Q-Tec PSU ;). Den jeg har er på 550W og har ganske så stabile spenninger. Det eneste er at 12V ligger på 12.6V (konstant), 5V ligger på 4.9V og 3.3V ligger på ~3.39V-3.4V. Ellers er maskina ganske stabil. Har hatt 6-7 uker uptime med den (Win2K). Måtte restarte på grunn av softwareoppdateringer og sånt ;).

Får håpe den klarer å drive vannkjølinga også uten større problemer :).

Lenke til kommentar
Kan ikke ok.no kanskje ta initiativ til å skaffe denne å teste den, det hadde vært supert :D !

Det er link til test i tråden en plass! tror det er på side 1,2 eller noe sånt.

Joa, men det skader ikke at ok.no tar den inn og lager en test på Norsk. ;)

Laget en litt grundig guide til hvordan man setter opp greiene også :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...