Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 24


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på om jeg skal bestille meg Thermaltake Shark jeg ! :D

 

Har sett på alle testene som ligger i prisguiden (det er sånn 5-6 stk ellerno) og på alle testene har kabinettet fått "editors choise", "recommended" osv. Så tenkte kanskje det var et lurt kjøp når det i tillegg blir mye enklere å sette opp vannkjølinga... :cool:

Det er et ganske bra kabinett tror jeg. Blir nok lettere å innstallere vannkjølingen da ja. Jeg har et Thermaltake kabinett så jeg satser på at det skal bli en enkel sak å sette det i.

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal bestille meg Thermaltake Shark jeg ! :D

 

Har sett på alle testene som ligger i prisguiden (det er sånn 5-6 stk ellerno) og på alle testene har kabinettet fått "editors choise", "recommended" osv. Så tenkte kanskje det var et lurt kjøp når det i tillegg blir mye enklere å sette opp vannkjølinga...  :cool:

Det er et ganske bra kabinett tror jeg. Blir nok lettere å innstallere vannkjølingen da ja. Jeg har et Thermaltake kabinett så jeg satser på at det skal bli en enkel sak å sette det i.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Poll coming up, eller??

noen som har sendt PM til moderator?

Jeg har ikke... Kanskje de blir sinte å bestemmer seg for å banne meg.. :p

Ja, det er veldig skummelt. Jeg gleder meg sånn til min kommer. Men må nok vente litt, jeg bestilte når de ikke hadde på lager. Noen som tilfeldigvis skulle vite når det kan bli? Når de får på lager?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...