Errae Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg kan trygt si at jeg har nok plass i kabinettet mitt http://www.hardware.no/diverse/konkurranse...idrag/psyde.jpg hva er h*b*d ? ;D høyde*bredde*dybde hehe,- spørsmålet var om hva h*b*d var på det kabinettet på bildet (= vet selvsagt hva det betyr god jul! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Kom igjen nå gutta, hvor sjekker jeg det? =) Åpner pc'en og leser hva som står på hovedkortet. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Seriøst? =P Er det letteste måten å sjekke på? =P Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Fikk bestilt før klokka var 12. Første vannkjølingssett - here I come! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 vi må få til en poll på hvor mange som har bestilt... Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Poll coming up, eller?? Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Da var vannkjøling bestilt. Trenger det ikke, men fuck it. fett å ha Hehehe, samme her.. Får se om jeg gidder å montere den inn :-) Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Kan jo alltids selge det for 800kr Lenke til kommentar
TempO Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 litt drøyt å selge det for 800 vel, når det koster 850 kr i butikken Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg hadde gjerne satt opp en poll, men vet ikke hvordan Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Lurer på om jeg skal bestille meg Thermaltake Shark jeg ! Har sett på alle testene som ligger i prisguiden (det er sånn 5-6 stk ellerno) og på alle testene har kabinettet fått "editors choise", "recommended" osv. Så tenkte kanskje det var et lurt kjøp når det i tillegg blir mye enklere å sette opp vannkjølinga... Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Lurer på om jeg skal bestille meg Thermaltake Shark jeg ! Har sett på alle testene som ligger i prisguiden (det er sånn 5-6 stk ellerno) og på alle testene har kabinettet fått "editors choise", "recommended" osv. Så tenkte kanskje det var et lurt kjøp når det i tillegg blir mye enklere å sette opp vannkjølinga... Det er et ganske bra kabinett tror jeg. Blir nok lettere å innstallere vannkjølingen da ja. Jeg har et Thermaltake kabinett så jeg satser på at det skal bli en enkel sak å sette det i. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Poll coming up, eller?? noen som har sendt PM til moderator? Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Lurer på om jeg skal bestille meg Thermaltake Shark jeg ! Har sett på alle testene som ligger i prisguiden (det er sånn 5-6 stk ellerno) og på alle testene har kabinettet fått "editors choise", "recommended" osv. Så tenkte kanskje det var et lurt kjøp når det i tillegg blir mye enklere å sette opp vannkjølinga... Det er et ganske bra kabinett tror jeg. Blir nok lettere å innstallere vannkjølingen da ja. Jeg har et Thermaltake kabinett så jeg satser på at det skal bli en enkel sak å sette det i. Lykke til Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Poll coming up, eller?? noen som har sendt PM til moderator? Du får ta på deg oppdraget, jeg køyer nå Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Poll coming up, eller?? noen som har sendt PM til moderator? Jeg har ikke... Kanskje de blir sinte å bestemmer seg for å banne meg.. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Poll coming up, eller?? noen som har sendt PM til moderator? Jeg har ikke... Kanskje de blir sinte å bestemmer seg for å banne meg.. Ja, det er veldig skummelt. Jeg gleder meg sånn til min kommer. Men må nok vente litt, jeg bestilte når de ikke hadde på lager. Noen som tilfeldigvis skulle vite når det kan bli? Når de får på lager? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 neimen har du sett på maken, denne posten ble populær, 32 sider på litt over 24 timer... rekord? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Det er vel ikke noen som har fått sitt sett pakka enda? De kommer sikkert i løpet av romjula. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) neimen har du sett på maken, denne posten ble populær, 32 sider på litt over 24 timer... rekord? Jepp,PSDATA måte til for å få fart i sakene ,nok en gang Til lykke med julen alle sammen og måtte dere få et "kjølig" godt nytt år med deres vannkjøling Endret 25. desember 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg