Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 24


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vu-caN: Den blir neppe like kald som Vappo, iom. at vanlig vann neppe kommer seg ned på 50 grader uten blokkasje. ;)

 

 

men anyhoo: Jeg bestilte i ettermiddag, men ordren min står det fremdeles "Venter på Godkjenning" på. Har med andre ord enda ikke fått ordrebekreftelse. Selv om de ikke godkjenner ordren før i morgen vil jeg få den til 499,-? Er livredd for at jeg må betale mer, siden det neppe er dekning på kortet for det.

Selv om vi er tomme på lager, vil alle som bestiller før midnatt julaften få varen til julekalenderpris.

 

 

det står at viss du legger inn bestilling før midnatt så får du det til den prisen, og det har du gjort (=

Uki. Var litt usikker på om en bestilling må være godkjent elns. før den går inn i systemet. Har heller ikke fått noen slags bekreftelser via mail, men det får jeg vel når den blit godkjent?

Lenke til kommentar
Gutta, 12 mins til! jeg har en 3500+ 939, men jeg har bare Antec super lanboy, og har ikke plass til raddiser...hva FAEN gjør jeg?

 

er keen på å bestille, men blir for trangt tror jg..

Kjøp et større kabbis og slå til? ;) F*** at jeg har barebone, for da må jeg kjøpe PSU+HK+kabinett for at det skal være vits i å tenke på å kjøpe den vannkjølingen. Farsken!

Lenke til kommentar
Gutta, 12 mins til! jeg har en 3500+ 939, men jeg har bare Antec super lanboy, og har ikke plass til raddiser...hva FAEN gjør jeg?

 

er keen på å bestille, men blir for trangt tror jg..

Du burde bestille. Du har jo god tid til og ombestemme deg etterpå. Det er ikke på lager. Du har 4 min. på deg :p

Lenke til kommentar
Vu-caN: Den blir neppe like kald som Vappo, iom. at vanlig vann neppe kommer seg ned på 50 grader uten blokkasje. ;)

Beklager min uvitenhet om vannkjøling, men hva mener du her med blokkasje? Aldri hørt det ordet i sammenheng med vannkjøling. Tror ikke det er rusk i systemet, om jeg ikke går inn for det da! :whistle:

Lenke til kommentar
Vu-caN: Den blir neppe like kald som Vappo, iom. at vanlig vann neppe kommer seg ned på 50 grader uten blokkasje. ;)

Beklager min uvitenhet om vannkjøling, men hva mener du her med blokkasje? Aldri hørt det ordet i sammenheng med vannkjøling. Tror ikke det er rusk i systemet, om jeg ikke går inn for det da! :whistle:

vann @ -50C == is

is inni små rør == blokkering AKA blokkasje :p

Lenke til kommentar
Vu-caN: Den blir neppe like kald som Vappo, iom. at vanlig vann neppe kommer seg ned på 50 grader uten blokkasje. ;)

Beklager min uvitenhet om vannkjøling, men hva mener du her med blokkasje? Aldri hørt det ordet i sammenheng med vannkjøling. Tror ikke det er rusk i systemet, om jeg ikke går inn for det da! :whistle:

vann @ -50C == is

is inni små rør == blokkering AKA blokkasje :p

Hehe, slo meg ikke på tanken at det var mulig å oppnå så lave temperaturer. Det har hvertfall ikke jeg behov for! Jeg skal bare få noe bedre enn mine 75C som jeg ligger på med min prescott. Liker ikke tanken på så høye temps og det bedrer min samvittighet å kjøpe en vannkjøler. Bestilte en for etpar timer siden :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...